• Σχόλιο του χρήστη 'Παντελής Πρέζας' | 4 Δεκεμβρίου 2010, 21:19

    Κάθε προσπάθεια που προσθέτει πράσινο και ελεύθερους χώρους και αφαιρεί μπετόν είναι σίγουρα πάρα πολύ θετική. Από το περιεχόμενο του προγράμματος φαίνεται πως είναι μια ώριμη μελέτη που έχει ήδη συζητηθεί με ενδιαφερόμενους φορείς. Πιστεύω πως από εδώ και πέρα το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου θα πρέπει να είναι με "σφιχτές" ημερομηνίες ολοκλήρωσης. Δεν νομίζω πως χρειάζεται να καταθέσω την άποψή μου πως τα κτίρια απέναντι από το γήπεδο πρέπει να διατηρηθούν και να αναδειχθούν ως μνημεία της ιστορικής μας κληρονομιάς. Αυτό το θεωρώ πως θα γίνει έτσι κι αλλιώς από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου. Παράλληλα θα πρέπει στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου (στην κυβέρνηση τελικά) θα πρέπει να υπάρχει μια συνολική άποψη για τις μεγάλες παρεμβάσεις που θα γίνουν στην Αττική, ώστε οι παρεμβάσεις αυτές να γίνουν τμηματικά μεν, αλλά να είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους και η μια να συμπληρώνει την άλλη. Έτσι ώστε να μην έχουμε τελικά ένα ανομοιογενές παζλ. Στο πνεύμα της παραπάνω πρότασης είναι και η πρόταση που θα ήθελα να κάνω. Η κατάσταση στην Αθήνα για να διορθωθεί απαιτούνται πια όχι ριζοσπαστικά μέτρα, αλλά "επαναστατικά" Προτείνω λοιπόν να σχεδιαστεί ένας ποδηλατόδρομος από βορά προς νότο στην Αττική (μετρημένη απόσταση με εργαλεία του google earth σε ευθεία, μόλις 20 χιλιόμετρα) και ένας ποδηλατόδρομος από δύση προς ανατολή μετρημένη απόσταση με εργαλεία του google earth σε ευθεία, μόλις 13 χιλιόμετρα). Π.χ.ο κεντρικός ποδηλατόδρομος (και δρόμος για πατίνια) μπορεί να είναι η Κηφισίας και η Συγγρού. Με κατάργηση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων σ΄αυτές. Με παράλληλη δημιουργία χώρων πράσινου και ξεκούρασης σ΄αυτές. Όπως π.χ. στη Βαρκελώνη οι πολίτες θα μπορούν να νοικιάζουν ποδήλατα από το ένα σημείο και να το αφήνουν σε άλλο. Η Αθήνα θα μπορεί πια να είναι πόλη που μπορείς να περπατήσεις. Από Μαρούσι στο Σύνταγμα με βάδισμα θα φτάνει κάποιος σε μισή ώρα περίπου. Από Σύνταγμα στον Πειραιά σε μια ώρα περίπου. Αυτή η πρόταση δεν μπορεί να υλοποιηθεί σήμερα. Αν όμως εργαστούμε γι΄αυτή, με δημιουργία ανισόπεδων κόμβων κάθε χίλια μέτρα και καλυτέρευση της συγκοινωνίας με μετρό και γενικά ΜΜΜ, νομίζω πως ίσως δεν είναι απραγματοποίητη.