• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλιας Θεοδωροπουλος' | 22 Δεκεμβρίου 2010, 13:31

    Θεωρω για την οικονομια του χρονου να αντιγραψουμε (κατα το δυνατον) το Νορβηγικο μοντελo για την δημιουργια του φορεα 1)Οι Νορβηγοι ευαισθητοι οντες με το περιβαλλον υποχρεωνουν τις πετρελαικες εταιρειες να επιστρεφουν στο υπογειο χωρο που μενει απο την εξωρυξη πετρελαιου το παραγομενο co2 2)Ο φορεας να χωριστει σε δυο παραλληλες υπηρεσιες Δυτικης Ελλαδος & Κρητης και η αλλη Αιγαιου (Αν χρειαστει να τρεξουν με διαφορετικες ταχυτητες λογω πιθανων αγκυλωσεων στην εξωτερικη πολιτικη) 3)CIA WORLD FACT BOOK σελιδα 273 αναφερει οτι τα διαθεσιμα σε φυσικο αεριο υπολογιζονται 1,982 δις κυβικα μετρα !! 4)Συσταση επιτροπης υπο τον φορεα αμεσα με πανεπιστημιακους και ειδικους των ΕΛΠΕ για την αξιολογηση των αρχειων που ειναι τεραστια και ειναι αποθηκευμενα χωρις να εχουν αξιολογηθει για αμεσες προτασεις 4)Ο φορεας να ειναι υποχρεωμενος να επικοινωνει με τα Ελληνικα πανεπιστημια , και τις Ελληνικες εταιρειες που εχουν τεχνογνωσια και να δεχονται εισηγησεις Για να στηριζω αυτά που γραφω Η ΕΛΠΕ εχει τεχνογνωσία εξόρυξης γιατί Από το 2004 μαζί με RAMCO και JUGOPETROL πηραν τα δικαιωματα Ερευνων στην Αδριατικη εξω από τις ακτες του Μαυροβουνιου 2 blogs 4,500 τετραγωνικα χιλιομετρα ! ! Ολα αυτα για να επισπευθουν οι διεργασιες στον συντομοτερο δυνατο χρονο (οχι εμπλοκη πολλων δημοσιων υπηρεσιων , για ευνοητους λογους) 5)Ευρεση τροπου απεμπλοκης απο το ΣΤΕ πιθανες αδειες ερευνων σε περιπτωση προσφυγης (fast truck)