• Σχόλιο του χρήστη 'Αλεξάνδρα Καρποδίνη' | 13 Απριλίου 2011, 22:46

    ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 7.3 Το Κράτος Μέλος, σύμφωνα με το άρθρο 7(2) της Οδηγίας έχει υποχρέωση να κοινοποιήσει στη Επιτροπή, αφενός, τις περιπτώσεις για τις οποίες έχει χαρακτηρίσει ως μη επικίνδυνο ένα απόβλητο, το οποίο περιλαμβάνεται στον κατάλογο ως επικίνδυνο, αφετέρου, να τις παράσχει όλα τα σχετικά τεκμήρια (όχι απλώς πληροφορίες, όπως αναφέρεται στο άρθρο) 7.4. Δεν είναι σαφής ο ρόλος της γνωμοδοτικής επιτροπής, για την οποία δεν ορίζεται σύνθεση. Επιπλέον η αποτελεσματικότητα της επιτροπής εξαρτάται από το εάν θα καθοριστούν άμεσα σε ευρωπαϊκό επίπεδο τα κατώφλια επικινδυνότητας για το σύνολο των κινδύνων του παρατήματος ΙΙΙ. Κατά την άποψή μου απαιτείται κανονιστική πράξη ή κατευθυντήριες γραμμές, ή υιοθέτηση κατευθυντηρίων γραμμών που έχουν εκπονηθεί από άλλα Κράτη Μέλη, για την αποτελεσματική εφαρμογή του ΕΚΑ. Η αναφερόμενη εγκύκλιος δεν μπορεί να περιορίζεται μόνο στις κατοπτρικές κατηγορίες, παρότι αποτελούν το σημαντικότερο πρόβλημα εφαρμογής, διότι θα είναι αποσπασματική. Μήπως αντί για να ενταχθεί μια γενική ρύθμιση στην ΚΥΑ, θα ήταν σκόπιμο να συγκροτηθεί μια τεχνική-νομική ad hoc επιτροπή, με αντικείμενο την έκδοση της κανονιστικής πράξης /κατευθυντήριων γραμμών, για την εφαρμογή του ΕΚΑ;