• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα Η.' | 5 Ιουνίου 2011, 00:46

    Περίπτωση 1.β. «υπηρεσιακός και πειθαρχικός προϊστάμενος του προσωπικού της Γραμματείας της ΡΑΕ»: Αποτελεί οργανωτική πρωτοτυπία (που εξασφαλίζει οργανωτική δυσλειτουργία) να είναι ο πρόεδρος μιας Αρχής με τόσες αρμοδιότητες και στην ουσία Γενικός Διευθυντής της υπηρεσίας που υποστηρίζει την Αρχή αυτή. Απαιτείται διακριτό πρόσωπο ως Γενικός Διευθυντής, το οποίο να είναι μόνιμο στη Γραμματεία με θητεία, (πρόβλεψη που υπήρχε αρχικά άλλωστε στον ν. 2773)και το οποίο να προΐσταται της Γραμματείας και να λογοδοτεί στον Πρόεδρο της ΡΑΕ. 2. «συγκροτεί μόνιμες ή έκτακτες επιτροπές… μετέχει οποιοσδήποτε…με αμοιβή που καθορίζεται με απόφαση της ΡΑΕ» Παρέχεται απόλυτη ελευθερία στον Πρόεδρο της ΡΑΕ (η οποία μπορεί να μεταβληθεί σε ασυδοσία) να παρακάμπτει οποιοδήποτε περιορισμό επιλογής προσώπων, αμοιβών, χωρίς καμία εξασφάλιση διαφάνειας, και αιτιολόγηση της αναγκαιότητας σύστασης τέτοιων επιτροπών. Πρέπει να τεθούν οπωσδήποτε αυστηρές δικλείδες ασφαλείας και περιορισμοί, ειδάλλως αυτή η διάταξη θα αποτελέσει την κερκόπορτα για την παράκαμψη οποιωνδήποτε κανόνων διαφάνειας και αξιοκρατίας. Νομίζω ότι πρέπει να καταργηθεί πλήρως η παράγραφος - να λειτουργεί η ΡΑΕ σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.