Αρχική Λειτουργία Ενεργειακών Αγορών Ηλεκτρισμού & Φυσικού ΑερίουΆρθρο 50
Διαδικασίες επίλυσης διαφορώνΣχόλιο του χρήστη Ιακωβος | 5 Ιουνίου 2011, 16:17
Yπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προβλέπεται ότι ο καταναλωτής απευθύνεται στο Συνήγορο του Καταναλωτή για κάθε διαφωνία του με τον Προμηθευτή του, ενώ στο άρθρο 34, ότι καθένας μπορεί να υποβάλλει καταγγελία κατά των επιχειρήσεων που ασκούν ενεργειακή δραστηριότητα και παραβιάζουν τον παρόντα νόμο. Τελικά σε ποιον απευθύνεται ο καταναλωτής όταν έχει διαφωνία με τον Προμηθευτή του? Ειδικά για τις καταγγελίες που υποβάλλονται κατά του Διαχειριστή του Δικτύου η ΡΑΕ λειτουργεί ως «αρχή επίλυσης διαφορών», σύμφωνα με την οδηγία 2009/72/ΕΚ. Γιατί δεν αναφέρεται στο άρθρο 50?