• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΞΟΓΛΟΥ Αρχιτέκτονας' | 27 Ιουλίου 2011, 18:04

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΜΠΟΥΤΟΥ - ΛΕΜΠΕΣΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ: Άρθ.3.παρ.2.ιγ: Επιτέλους ας διατυπωθεί σωστά ως ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ έκθεση και όχι αιτιολογημένη!!!!!!!!!! Δεν χρειάζεται να αιτιολογεί τον εαυτό της αλλά να είναι αιτιολογική της μελέτης. Και καλύτερα είναι να ενοποιηθεί με την Τεχνική έκθεση, δηλαδή κάθε άδεια να έχει μία ενιαία ΤΕΧΝΙΚΗ – ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ έκθεση. ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Στην παρ. 1 του άρθρου 3 αναφέρεται: ...... και εγκρίσεις άλλων υπηρεσιών και διοικητικών οργάνων, όπου απαιτούνται. Κανονικά η υποβολή των εγκρίσεων άλλων υπηρεσίων θα πρέπει να γίνεται όταν ζητείται η έκδοση ΑΔΕΙΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ (άρθρο 2). Με την έκδοση χορήγηση ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ θα πρέπει να επισημαίνεται απλά από την υπηρεσία ποιές εγκρίσεις και αδειοτήσεις απαιτούνται για το συγκεκριμένο έργο προκειμένου στην συνέχεια να χορηγηθεί η ΑΔΕΙΑ ΔΟΜΗΣΗΣ. Παράλληλα θα πρέπει να θεσμοθετηθεί ότι με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για χορήγηση ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ, κατοχυρώνονται οι ισχύοντες όροι δόμησης εκείνης της χρονικής στιγμής. Οι παρατηρήσεις αυτές γίνονται γιατί ο χρόνος λήψης των σχετικών εγκρίσεων από τις συναρμόδιες υπηρεσίες είναι κατά κανόνα μεγάλος (πχ. στην περιοχή του Μυστρά η εγκριση από το ΥΠΠΟ, και για το πιό μικρό κτίριο, γίνεται με απόφαση του ΚΑΣ, πράγμα που σημαίνει καθυστέρηση τουλάχιστον ενός έτους). Λόγω λοιπόν της χρονικής απόστασης που υπάρχει ανάμεσα στον έναρξης των διαδικασιών εγκρίσεων και του χρόνου υποβολής του φακέλου για έκδοση οικοδομικής, σε συνδυασμό με την κινητικότητα που υπάρχει όσον αφορά τις αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο δόμησης, όταν έχουμε όλες τις εγκρίσεις τα χέρια μας, μπορεί να μην είναι συμβατές με το ισχύον τότε θεσμικό πλαίσιο, οπότε άντε και πάλι από την αρχή.