• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα' | 28 Ιουλίου 2011, 10:08

    Σε απάντηση του παραπάνω: "Η ηλεκτρονική υποβολή δεν διακόπτει την πελατειακή σχέση κράτους και πολίτη αφού οι περισσότεροι θα υποβάλλουν ηλεκτρονικά ότι απαιτείται και στη συνέχεια θα επισκέπτονται την πολεοδμια για να τα «πουν» και απο κοντά με τον ελεγκτή στο δήμο που συνήθως είναι ένας η δυο." Το συχνότερο είναι ότι όσοι επισκέπτονται την πολεοδομία δεν τα "λένε" με τον υπάλληλο, αλλά με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο ή αντινομάρχη ( στην προ Καλλικράτη εποχή). Δυστυχώς γι'αυτή την πλευρά των πελατειακών σχέσεων δεν προβλέπεται κάποιο μέτρο. Ειδικά σε τοπικό επίπεδο (δήμοι) που εντοπίζεται και το μεγαλύτερο πρόβλημα.