• Σχόλιο του χρήστη 'xa' | 31 Δεκεμβρίου 2009, 12:11

    Επειδή υπάρχουν πολλά σχόλια στο θέμα των εταιρικών αυτοκινήτων (saloon cars), θα πρότεινα την πλήρη έκπτωση των εξόδων στα νομικά πρόσωπα(είτε από μακροχρόνια μίσθωσης/leasing είτε από ενοικίασης - που σήμερα άδικα διαχωρίζεται - είτε αγοράς + έξοδα διατήρησης) εφόσον τα 2/7 του κόστους αυτού (Σαββατοκύριακο/7ημερη εβδομάδα) φορολογούνται σαν εισόδημα στο φυσικό πρόσωπο (περιλαμβανομένων και των βουλευτών και των άλλων δημοσίων προσώπων με εξαίρεση τα αυτοκίνητα που διασφαλίζουν την ασφάλεια συγκεκριμένων κρατικών λειτουργών). Αυτό μόνο για τα επιβατηγά αυτοκίνητα, και όχι για τα ειδικά επαγγελματικά αυτοκίνητα ή για στόλο αυτοκινήτων (car pool)που δεν χρησιμοποιούνται κατ' αποκλειστικότητα από ένα άτομο/υπάλληλο ή ιδιοκτήτη της εταιρίας. Επίσης τα δικαιώματα επαγωγής (stock options)να είναι εκπεστέα μόνο εφόσον φορολογούνται σαν εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες στο φυσικό πρόσωπο, χωρίς εξαίρεση ή αυτοτελή φορολόγηση. Επιπρόσθετα, το αφορολόγητο των εταιριών για τα συνταξιοδοτικά προγράμματα των υπαλλήλων πρέπει να είναι άνευ ορίου (που κακώς σήμερα υπάρχει, υποσκάπτοντας τον τρίτο πυλώνα του συνταξιοδοτικού )εάν και εφόσον τα προγράμματα αυτά είναι μακροχρόνια ( και η απόδοση στο φυσικό πρόσωπο πάνω από 5-10 χρόνια).