• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης Παπανδρέου' | 14 Ιανουαρίου 2010, 20:35

    O Nόμος του ΕΤΑΚ ήταν φτιαγμένος βιαστικά και δεν ελάμβανε υπ΄ όψιν πολλές παραμέτρους. Μέσα στα ελαττώματά του όμως ενημέρωνε κάθε ιδιοκτήτη, πριν ακόμη αποκτήσει ένα ακίνητο γιά το πόσο αυτό επιβαρύνεται και έτσι ευνοούσε την οικοδομική δραστηριότητα. Αν όπως φαίνεται επιβληθεί ΦΜΑΠ πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά: 1. Να απευθύνεται σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ δηλαδή άνω του ποσού των € 1.000.000. 2. Να αφορά τις περιουσίες που ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ή ΑΠΟΚΤΗΘΗΚΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ και όχι οικογενειακές περιουσίες πολλών γενεών που συντηρήθηκαν με μόχθο, δεν αποτέλεσαν αντικείμενο αγοραπωλησιών, δεν δόθηκαν γιά αντιπαροχή και γιά τις οποίες με τις αλλεπάλληλες κληρονομιές έχουν πληρωθεί πολλαπλάσιοι φόροι στο Δημόσιο, αλλιώς ισοδυναμεί με απαλλοτρίωση υπέρ αυτών που απέκτησαν ύποπτα χρήματα. 3. Να ΑΠΑΛΛΑΣΣΕΙ ΤΑ ΔΙΑΤΗΡΗΤΕΑ ακίνητα όπως και εκείνα που έχουν κηρυχθεί ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΤΕΑ, όταν το Δημόσιο καθυστερεί την αποζημίωσή των επί δεκαετίες. Γι΄ αυτά ο κάτοχος πρέπει να βοηθιέται να τα συντηρήσει και οχι να φορολογείται η ΑΥΛΗ ή ο ΚΗΠΟΣ διατηρητέου όσο ένα αδέσμευτο και οικοδομήσιμο οικόπεδο. Είναι ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ να φορολογείται περιουσιακό στοιχείο το οποίο δεν μπορεί να διαθέσει όπως κρίνει συμφέρον ο ιδιοκτήτης του. Σε κανένα Εθνικό ή Ευρωπαϊκό Δικαστήριο δεν μπορεί να σταθεί ένας νόμος που φορολογεί δεσμευμένα ΔΙΑΤΗΡΗΤΕΑ & ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΤΕΑ ακίνητα.