• Σχόλιο του χρήστη 'Σταυρος Ταμβακης' | 15 Ιανουαρίου 2010, 14:38

    Η κατάργηση της φοροαπαλλαγής θα ωθήσει τις επιχειρήσεις που νοικιάζουν τα αυτοκίνητα για τις ανάγκες τους ως εργαλείο δουλειάς, να τα αγοράζουν. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την μεγάλη δέσμευση κεφαλαίων για μη παραγωγικό σκοπό, κατά συνέπεια, αύξηση του λειτουργικού τους κόστους το οποίο με τη σειρά του θα επιβαρυνθεί ο τελικός καταναλωτής. Μην ξεχνάμε ότι το ζητούμενο είναι η αύξηση της παραγωγικότητας με χαμηλό λειτουργικό κόστος. Η ενοικίαση αυτοκινήτων δημιουργεί μια σειρά τιμολογήσεων καθ’ όλη την διάρκεια της μίσθωσης, (αγορά, ενοικίαση, πώληση ) πράγμα το οποίο δημιουργεί ροή συνεχών εσόδων στο κράτος ( Φ.Π.Α). Επίσης μην ξεχνάμε ότι επιτυγχάνεται συνεχής ανανέωση των εταιρικών στολών με μεγάλα περιβαλλοντικά οφέλη. Αν καταργηθούν οι φοροαπαλλαγές ποια εταιρεία θα έχει την δυνατότητα να ανανεώνει το στόλο της κάθε 3-5 έτη; Μήπως θα το διατηρούν για δεκαετία και άνω με πολλαπλές επιπτώσεις στο περιβάλλον αλλά και στην οδική ασφάλεια ; Συζητάμε για ένα κλάδο, το κλάδο του αυτοκινήτου σε μια περίοδο που ήδη μαστίζεται από βαθιά κρίση, ευνόητο είναι ότι τυχόν άρση των φοροαπαλλαγών θα δημιουργήσει αλυσιδωτές αντιδράσεις ( αύξηση της ανεργίας , κλείσιμο επιχειρήσεων ). Ήδη εκτιμήσεις αναφέρουν για ΄΄ έκρηξη ΄΄ της ανεργίας σε διψήφια νούμερα! Μήπως τελικά καταστρέφουμε τα ΄΄ εργαλεία ΄΄ της ανόρθωσης της οικονομίας μας ; Ας παταχθεί πρώτα η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ και μετά η ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΗ! Το αιώνιο πρόβλημα μας είναι η φοροδιαφυγή και αυτό πρέπει να είναι το σημείο εκκίνησης της κυβέρνησης στην οποιαδήποτε οικονομική μεταρρύθμιση.