• Σχόλιο του χρήστη 'Β.Ευθυμίου' | 28 Ιανουαρίου 2011, 00:26

    Το πλάνο αυτό, εκτός από την αμεσότερα υποχρεωτική είσπραξη των ειδικών φόρων και την δικαιότερη κατανομή των που προτάσσει , θα επιφέρει εκθετικά αυτοέλέγχο και συνειδητοποίηση στο πλατύ κοινωνικό επίπεδο των εποχούμενων και χρηστών των οδικών δικτύων , με στόχο μια μεγάλη βελτίωση του κυκλοφοριακού , γρηγορότερη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, και μία πνοή ελπίδας για την ανάπτυξη στη μη βιομηχανικά παραγωγική χώρα μας, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ Το σήμα τελών κυκλοφορίας να έχει μέγεθος τουλάχιστον 7x7 πόντων για να είναι ευδιάκριτη από μακριά η ημερομηνία λήξης του.(π.χ: 28/8/11) και να είναι γραμμένος για να φαίνεται και ο αριθμός του οχήματος Να είναι διαθέσιμο από τα ΕΛ.ΤΑ ή και από τα Κ.Ε.Π, συνέχεια όλο το χρόνο, Αλλά πλέον μόνον κατόπιν επίδειξης της βεβαίωσης ασφάλισης, του πιστοποιητικού τεχνικού ελέγχου και της ισχύουσας* άδειας κυκλοφορίας. Η διάρκεια του σήματος να είναι δωδεκάμηνη ή και εξάμηνη. Να εκδίδεται από το τυπογραφείο του κράτους τυπωμένο ανεξίτηλα σε ειδικό χαρτί στις 28 κάθε μήνα και σε διαφορετικό χρώμα κάθε ημερολογιακό έτος ώστε να είναι κραυγαλέα παράταιρο το παλιό το παράνομο. Να μπορούμε να προμηθευόμαστε το σήμα όταν θέλουμε να βάλουμε σε κυκλοφορία το όχημα ώστε να μπορεί να καταλαμβάνει θέση σε δημόσιο δρόμο, ΧΩΡΙΣ να χρεώνεται αναδρομικά για μήνες κυκλοφορίας που δεν του αναλογούν. Πλέον δεν θα χρειάζονται ειδοποιητήρια για όλους αλλά ίσως μόνο για τους , ελάχιστους κατ’ αναλογία , μη συμμορφούμενους. Να υπάρχει όμως μια νόμιμη δυνατότητα κατοχής και διαχείρισης, των μη κυκλοφορούντων και εκτός δρόμων διατηρούμενων οχημάτων με τους αριθμούς ταξινόμησης, από τους νόμιμους ιδιοκτήτες τους. Αυτό να γίνεται κατόπιν καταγραφής σε ειδικό αρχείο στις υπηρεσίες συγκοινωνιών (*μεγάλη σφραγίδα χαρακτηρισμού της κατάστασης στην άδεια κυκλοφορίας) χωρίς την κατάθεση των πινακίδων . Αναλόγως, και πολύ αμεσότερα, και για τα δίκυκλα να γίνουν παρεμφερείς ρυθμίσεις Αναπόσπαστα να δοθούν συγχρόνως κίνητρα για ειδική μετεκπαίδευση των πτυχιούχων μηχανικών και μετά από ειδικές εξετάσεις να μπορούν πλέον να ελέγχουν, αλλά και να επισκευάζουν υπεύθυνα, πριν υπογράψουν τα δελτία τεχνικού ελέγχου οχημάτων . Έτσι θα προκύψει και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων ιδίως όταν η ανάγκη για άμεσο τεχνικό έλεγχο που θα προκύψει θα φέρνει συχνότερα και αμεσότερα προ των ευθυνών των συνειδητοποιώντας τους χρήστες των οχημάτων και φτάσει να μπορεί να εξυπηρετείται ακόμα και σε ετήσια βάση . Αυτός ο ανέξοδος αυτοέλεγχος θα καθαρίσει τους δρόμους από τα παράνομα κυκλοφορούντα και σταθμεύοντα οχήματα άμεσα διασφαλίζοντας την καταβολή τελών γρηγορότερα. Σίγουρα το σημαντικότερο αποτέλεσμα του εγχειρήματος θα είναι η επιμόρφωση και η διαπαιδαγώγηση, που δικτυακά πλέον, θα μπορεί να διαδοθεί ταχύρυθμα σε όλες τις βαθμίδες της κοινωνίας που χρησιμοποιεί τα τροχοφόρα και τους δημόσιους δρόμους μας . Θα ερχόμαστε αναγκαστικά πολύ πιο τακτικά αντιμέτωποι με τις υποχρεώσεις μας ως προς τη σωστή και νόμιμη χρήση των δικαιωμάτων μας και διαπλάθοντας αυτόν τον πολιτισμό θα επέλθει εκθετική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων ως και καλυτέρευση των συνθηκών έκβασης των συνεπειών τους. Γενικότερα με τη δικαιότερη αυτή περί τα τροχοφόρα οικονομική πολιτική θα επιτύχουμε παράλληλη ανάπτυξη της υποστηρικτικής βιομηχανίας* στον τόπο μας (* που πλήττεται από, κυρίως, εκτός Ελλάδος οικονομικά συμφέροντα), καθώς θα αυξάνονται συνεχώς οι μηχανικοί αφού πλέον θα είναι επιφορτισμένοι με τη διάγνωση και την εγγυημένη αποκατάσταση σε ανταγωνιστική βάση, αλλά κυρίως μια εθνικών διαστάσεων ταχύρυθμη επιμόρφωση επί θεμάτων κυκλοφοριακής αγωγής και αναπόσπαστα και καθιέρωση κανόνων κυκλοφοριακής ηθικής που περιέργως παρουσιάζει ελλείψεις ,γενικώς , σε όλες τις τάξεις της κοινωνίας των εποχούμενων στην χώρα μας με αποτελέσματα που κάθε χρόνο προσλαμβάνουν διαστάσεις ακήρυχτου πολέμου. Με εκτίμηση Β.Ευθυμίου