• Σχόλιο του χρήστη 'Γ.Δ' | 9 Αυγούστου 2012, 07:00

    Προτάσεις για μείωση του λειτουργικού κόστους του Δημοσίου. 1. Υπάρχουν υπηρεσίες με δύο υπαλλήλους σε γραφεία 30 τ.μ. Με σωστή, χωροταξική διάταξη των υπαλλήλων και σωστότερη εκμετάλευση των χώρων θα μπορούσατε, π.χ σε ένα πολυόροφο, ενοικιαζόμενο κτίριο που στεγάζει πολλές υπηρεσίες ενός υπουργείου να εκκενώσετε τουλάχιστον ένα όροφο, και συνεπώς να μειωθεί η δαπάνη του ενοικίου. Επίσης, επιτέλους, ας εφαρμοστεί η εργασία σε open space χώρους και στο Δημόσιο. Ετσι και οι στεγαστικές ανάγκες θα μειωθούν και ο έλεγχος είναι θα καλύτερος, και η ομαδικότητα ενθαρύνεται απο το να είναι ο καθε ένας κλεισμένος στο γραφείο του. 2. Κόστος ρεύματος. Σε κλειστά γραφεία ή μετά το πέρας της εργασίας τα κλιματιστικα συνεχίζουν να δουλεύουν και τα φώτα είναι αναμμένα. Ας μπεί ένας υπεύθυνος σε κάθε υπηρεσία, τουλάχιστον να ελέγχει ότι μετά το πέρας της εργασίας τα κλιματιστικά και τα φώτα είναι σβηστά. 3. Στεγαστικές ανάγκες υπηρεσιών. Να υπολογίζονται με βάση τους υπηρετούντες και όχι με βάση την οργανική σύνθεση που μπορεί να είχε σχεδιαστεί πρίν απο 10 χρόνια με άλλες ανάγκες. 4. Υπάρχουν πολλά κλειστά κτίρια γραφείων στο κέντρο. Ας μεταφερθούν υπηρεσίες εκεί. Και τα ενοίκια είναι πολύ φθηνά και το κέντρο θα ζωντανέψει (και εμπορικά και οικιστικά). Μην ξεχνάτε ότι όλες οι συγκοινωνίες εξυπηρετούν το κέντρο. Κανείς υπάλληλος δεν θα παραπονεθεί. Αντίθετα υπάρχουν προβλήματα όταν υπηρεσίες μετακινούνται σε απομακρυσμένες περιοχές όπου δεν εξυπηρετούνται συγκοινωνιακά. Ελπίζω να βοήθησα με τις προτάσεις μου. Καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας !