• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Α' | 13 Δεκεμβρίου 2012, 14:20

    Κυριοι, Θα ηθελα να κανω τα εξης σχολια στο ΠΟΡΙΣΜΑ στο οποιο καταγραφηκαν οι απαιτησεις του συστηματος εισροων-εκροων αλλα και στο συστημα. 1. Σε κανενα πρατηριο δεν μπορει να συγκεντρωθει ποσοτητα καυσιμου περαν της χωρητικοτητος των 4-5 δεξαμενων του . Αρα ειναι σαφες οτι οι ετησιες εισορες ενος παρτηριου ειναι αυτοματα και εκροες αν συνυπολογιστουν και οι απογραφες δεξαμενων 31/12 & 01/01. 2. Η υποβολη του δελτιου παραλαβης καθε φορα στην Γ.Γ.Π.Σ καθως και η υποβολη απογραφων 31/12 & 01/01 ειναι αρκετες για την ακριβη ποσοτητα των ετησιων εκροων δεδομενου οτι βαση της αγορονομικης διαταξης ( αρθρο 109 ) τα βυτιοφορα διακινουν στα πρατηρια σφραγισμενα διαμερισματα η ογκομετρηση των οποιων γινεται στις εγκαταστασεις των εταιρειων με ογκομετρητες οι οποιοι εχουν εγκριση απο το τμημα Μετρων & Σταθμων και φυσικα οι ποσοτητες ηδη αναγραφονται με ολα τα στοιχεια ( θερμοκρασια φορτωσης ,ογκος 15 ο C κλπ) στα παραστατικα ( Δελτιο Απσοτολης) οπως οριζει ο νομος. 3.Η οποια επενδυση σε ογκομετρικες διαταξης στις δεξαμενες των παρτηριων αφ'ενος δεν εχει νοημα διοτι θα εχει ελαχιστες αποκλισεις με τις ποσοτητες που θα υποβαλονται με τα δελτια παραλαβης στην Γ.Γ.Π.Σ και εφ'ετερου το κοστος της επενδυσης αυτης για 7.500 πρατηρια με 4-5 δεξαμενες εκαστο δεν θα αποσβεστει ποτε ειτε γινει απο πρατηριουχους /εταιρειες ειτε απο το κρατος. 4. Ενα συστημα μονο εισροων μπορει να υλοποιηθει σε ελαχιστο και με ελαχιστο κοστος ( μονο software) και αμεσα αποτελασματα. ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΦΕΛΗΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΡΟΩΝ-ΕΚΡΟΩΝ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΤΟ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΩΝ ΦΟΡΩΝ ( ΦΠΑ,κλπ). Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΦΟΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΟ ΑΠΟ ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (ΚΟΙΝΟΣ ΜΑΙΜΟΥ).