• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΔΕΡΑΣ' | 3 Φεβρουαρίου 2013, 13:47

    Αξιότιμοι κύριοι Ανήκω όπως και αρκετοί άλλοι συνάδελφοι, στην περίπτωση του άρθρου 4 παρ.10α & 10β., οι οποίοι βρεθήκαμε στη δυσάρεστη αυτή θέση από ανευθυνότητα υπαλλήλων των υπηρεσιών μας (Γραφεία Προσωπικού) αλλά και του ΓΛΚ, κάτι φυσικά που δεν μπορεί να αποδειχθεί αφού δεν υπάρχει τίποτε εγγράφως, Αποτέλεσμα της ήταν να χαθεί πολύτιμος χρόνος, να χαθούν αρκετά χρήματα με τις υποχρεώσεις να τρέχουν και το πιο σημαντικό όλοι αυτοί οι εργαζόμενοι να υποστούν μια άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία ψυχική και σωματική. Σας καταθέτω τις προτάσεις μου και πιστεύω θα δώσουν λύση στο πρόβλημα αν αξιολογηθούν ανάλογα. 1-Με την κατάθεση της 1ης αίτησης - παραίτησης του υπαλλήλου, το αρμόδιο τμήμα θα εκδίδει ,αντί του πιστοποιητικού υπηρεσιακών μεταβολών ,έντυπο-ερώτημα τύπου ΔΑΥΚ το οποίο θα κατατίθεται στην αρμόδια υπηρεσία του ΓΛΚ η οποία και θα απαντά εγγράφως αν δικαιούται η όχι σύνταξης ο υπάλληλος. Μέχρι να κατατεθεί από τον υπάλληλο η 2η αίτηση παραίτησης (2 μήνες το αργότερο από την 1η), θα έχει ολοκληρωθεί η παραπάνω διαδικασία και δεν θα περιμένει την μετά από 9 μήνες ,το λιγότερο, απάντηση του ΓΛΚ . 2-Πιστεύω ότι υπάλληλος είναι ο λιγότερο υπεύθυνος της όλης κατάστασης και πληρώνει το μεγαλύτερο τίμημα (χάνει χρήματα, χρόνο και υπόκειται σε μεγάλη ψυχική ταλαιπωρία ) ενώ οι υπάλληλοι των αρμοδίων υπηρεσιών μένουν στο …απυρόβλητο!!! Σίγουρα πρέπει να υπάρχει από πλευράς σας μέριμνα για την αποκατάσταση αυτής της αδικίας ώστε να καλυφθούν όλοι αυτοί οι υπάλληλοι που έμειναν απλήρωτοι και έχασαν πολύτιμο χρόνο, χωρίς να είναι υπαίτιοι. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ-ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ: 1-Το χρονικό διάστημα των 3 μηνών ισχύει από την ημερομηνία έκδοσης της απορριπτικής απόφασης του ΓΛΚ ή της κοινοποίησης στον ενδιαφερόμενο; Αν ισχύει το πρώτο πιστεύω ότι το χρονικό διάστημα είναι μικρό και ότι το 5 μηνο θα ήταν πιο λογικό.