• Σχόλιο του χρήστη 'Σύλογος Υπαλήλων Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης' | 5 Φεβρουαρίου 2013, 00:20

    ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ 2002 Αθήνα 4 -2-2013 Το πρώτο Καζίνο στη χώρα αδειοδοτήθηκε και λειτούργησε το 1971. Έκτοτε ο έλεγχος για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου, ασκείται αδιαλείπτως μέχρι σήμερα από εντεταλμένες γι’ αυτό υπηρεσίες είτε παλαιότερα του ΕΟΤ, είτε του Υπουργείου Τουρισμού. Τα τελευταία δεκαέξι (16) χρόνια, όσα και η λειτουργία των ιδιωτικών καζίνο στην Ελλάδα, ο πρωτογενής έλεγχος, ο οποίος είναι επιτόπιος και διαρκής, σε 24ωρη βάση, σε όλα τα καζίνο της χώρας, πραγματοποιείται από έμπειρο προσωπικό της Διεύθυνσης Εποπτείας Καζίνο του Υπουργείου Τουρισμού, με βάση την ισχύουσα νομοθεσία Ν. 2206/1994 (ΦΕΚ 62/Α/20-4-1994) Η Διεύθυνση Εποπτείας Καζίνο, ορίζει τα Κλιμάκια Ελέγχου κάθε μήνα, τα συντονίζει, παρακολουθεί την τήρηση των συμβατικών υποχρεώσεων των επιχειρήσεων Καζίνο, εισηγείται στην Επιτροπή Εποπτείας και Λειτουργίας Καζίνο για τη λήψη αποφάσεων επί σειράς διαφόρων θεμάτων, τα οποία προβλέπονται και αναφέρονται τόσο στο Ν. 2206/1994, όσο και στον Κανονισμό. Τα κλιμάκια Εποπτείας και Ελέγχου διενεργούν επιτόπιο-διαρκή και εικοσιτετράωρο έλεγχο ορθής διεξαγωγής των επιτραπέζιων και ηλεκτρονικών παιχνιδιών των Καζίνο, διευθετούν τις διαφορές των επιχειρήσεων με τους παίκτες, αλλά κυρίως και προεχόντως βεβαιώνουν σε καθημερινή βάση, τα μεικτά κέρδη των επιχειρήσεων των Καζίνο, με βάση τα οποία υπολογίζονται και τα έσοδα του Δημοσίου, όπως αυτά προβλέπονται από τις διατάξεις, τόσο της κείμενης Νομοθεσίας περί Καζίνο, όσο και των επιμέρους διμερών ισχυουσών συμβάσεων. Mε την κατάργηση από το υπό διαβούλευση σχεδίο νόμου του άρθρου 22 του Ν.3229/2004 ουσιαστικά καταργείται «ο τακτικός, επιτόπιος και διαρκής έλεγχος για την νομιμότητα διεξαγωγής των παιχνιδιών στα καζίνο και κατά συνέπεια η απόδοση του αναλογούντος ποσοστού των κερδών στην αδειοδοτούσα αρχή, δηλαδή στο ελληνικό Δημόσιο ». Συνέπεια της ανωτέρω κατάργησης θα είναι: 1. η απώλεια εσόδων για το Δημόσιο (περίπου 150000000 ευρω για το έτος 2012),από την ενδεχόμενη πρόθεση των επιχειρήσεων απόκρυψης μέρους των εσόδων τους. 2. Η έλλειψη προστασίας των πελατών στις καθημερινές και πολλαπλές διαφορές με τις επιχειρήσεις των καζίνο. 3. η ενδεχόμενη μη τήρηση της νομοθεσίας για τη σωστή διεξαγωγή των τυχερών παιχνιδιών, από την πλευρά των επιχειρήσεων, με πιθανή αυθαίρετη ερμηνεία. Για όλα τα παραπάνω θεωρούμε άστοχη και ατυχή την καταργητική του άρθρου 22 του Ν.3229/2004 διάταξη και κρίνουμε σκόπιμη και επωφελή για το δημόσιο και κοινωνικό συμφέρον την άμεση απάλειψή της.