• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ι.ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ' | 23 Απριλίου 2014, 20:28

    Τὸ δεύτερο ἐδάφιο τῆς παρ. 3 περὶ ἐξαίρεσης ἀπὸ τὴν κοινή χρήση δὲν εἶναι εὔστοχο, ὅπως ἡ ἰσχύουσα σήμερα διάταξη ἄρθρο 17 παρ. 1 ν. 2971/2001 ὅτι "Σε παραλιακές περιοχές στις οποίες υπάρχουν εγκαταστάσεις, που εξυπηρετούν σκοπούς εθνικής άμυνας και ασφάλειας, αναστέλλεται για όσο διαρκεί η εξυπηρέτηση αυτή ο κοινόχρηστος χαρακτήρας του αιγιαλού και της παραλίας". Ἄν σὲ εἰδικές περιπτώσεις προκύπτει ἀνάγκη γιὰ λόγους προστασίας τῆς δημοσίας ὑγείας ἢ τοῦ περιβάλλοντος νὰ ἰσχύσουν αὐστηρές ρυθμίσεις, ἢ ἀπαγορεύσεις κίνησης, κυκλοφορίας, δραστηριοτήτων κ.λ.π. τότε ἡ ἀνάγκη αὐτή εὐχερῶς ἐξυπηρετῖαι καὶ καλύπτεται ἀπὸ τὶς πράξεις χαρακτηρισμοῦ τῶν συγκεκριμένων περιοχῶν (π.δ. χαρακτηρισμοῦ κατὰ τὶς διατάξεις τοῦ ν. 1650/1986 ἢ ἀποφάσεις κήρυξης κατὰ τὶς διατάξεις τοῦ ν. 3028/2002). Ἄν δὲ πρόκειται γιὰ περίπτωση ὅπου ἡ ἀνάγκη αὐτή προκύπτει ἐκ τῆς ὑποχρεώσεως συμμμορφώσεως πρὸς Διεθνή Σύμβαση ἡ ὑπερνομοθετική, σύμφωνα μὲ τὸ Σύνταγμα,ἰσχύς αὐτῆς καθιστᾶ τὴν πρόβλεψη της περιττή.