• Σχόλιο του χρήστη 'Ζαγοράκης Βαγγέλης' | 29 Απριλίου 2014, 14:30

    Σχετικά με την παράγραφο 3(α) Το να απαιτείται ΜΠΕ και ΑΕΠΟ στην φάση της αίτησης για την παραχώρηση χρήσης όχι μόνο στερείται λογικής αλλά επιφέρει και επιπλέον καθυστερήσεις σε αναγκαία αναπτυξιακά έργα. Η λογική σειρά είναι να γίνεται η παραχώρηση και εν συνεχεία ο παραχωρησιούχος με δική του ευθύνη και έξοδα να προβαίνει σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για την πλήρη αδειοδότηση του έργου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η αδειοδότηση των υδατοδρομίων, όπου σύμφωνα με τον ν.4146/2013 ο νομοθέτης έχει προβλέψει την υποβολή του φακέλου αδειοδότησης στον οποίο περιλαμβάνεται και η απόφαση παραχώρησης, ενώ η ΑΕΠΟ ζητείται σε μεταγενέστερο στάδιο που σίγουρα έπεται της παραχώρησης. Αν το σημείο αυτό δεν τύχει διόρθωσης δεν θα πρέπει να απορούμε γιατί τα υδροπλάνα δεν θα πετάξουν ούτε το 2015. Υποτίθεται ότι μετά το τραγικό πάθημα της πατρίδας μας, συνετιστήκαμε και οι νόμοι πλέον πρέπει να ωθούν την ανάπτυξη με σεβασμό πάντα στο περιβάλλον. Στην περίπτωση αυτή γίνεται ένα πισωγύρισμα σαν να έχουμε την πολυτέλεια να εισάγουμε και άλλη γραφειοκρατεία σε μια χώρα που η πρώτη της προτεραιότητα πρέπει να είναι η ανάπτυξη.