• Εκκρεμούν 6 πολλαπλασιαστές που απαρτίζουν το αντάλλαγμα χρήσης και οι οποίοι πρέπει να καθοριστούν με Υ.Α. από το Υπουργείο Οικονομικών. Δεν αναφέρεται ποια υπηρεσία θα καθορίζει το αντάλλαγμα και ποια θα το εισπράττει, χρειάζεται διευκρίνιση. Το αντάλλαγμα φαίνεται να συνδιαμορφώνεται ως ένα συνολικό, καθορισμένο ποσό, ως συνάρτηση μια σειράς συντελεστών, η δε δραστηριότητα αυτή καθαυτή (ποσότητες-αξίες) λαμβάνεται υπόψη μόνο στο συντελεστή (7). Αυτός ο τρόπος μπορεί να οδηγήσει σε υπέρογκα αντάλλαγμα δραστηριότητας διαλείπουσας λειτουργίας ή χαμηλών προστιθέμενων αξιών. Κατά τη γνώμη μας, δικαιότερο και απλούστερο είναι ο καθορισμός ενός πάγιου ανταλλάγματος (με συντελεστές 2-6) και ενός αναλογικού (με συντελεστή 7), με τρόπο που να διασφαλίζεται τόσο η συνέχιση όλων των νόμιμων δραστηριοτήτων (ώστε και η Πολιτεία να συνεχίσει να έχει έσοδα), όσο και η ίση αντιμετώπιση των ποικίλων δραστηριοτήτων. Η εφαρμογή του άρθρου 16 (συντελεστές) οδηγεί τις δραστηριότητες χαμηλών ετήσιων διακινήσεων/χαμηλών αξιών σε μη οικονομική βιωσιμότητα. Επίσης πρέπει να ξεκαθαριστεί εάν και πώς θα λειτουργήσουν αναδρομικά τα προτεινόμενα ανταλλάγματα για ήδη υπάρχουσες αδειοδοτημένες χρήσεις.