• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Θάνου' | 12 Μαΐου 2014, 19:00

    Το άρθρο 1 είναι τόσο γενικό που επιτρέπει οτιδήποτε και ευνοεί άνομες συναλλαγές: "Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης παραχωρείται η χρήση αιγιαλού, κοινόχρηστης παραλίας, παρακείμενης στον αιγιαλό ζώνης θάλασσας ή λιμνοθάλασσας πλάτους μέχρι πεντακοσίων (500) μέτρων, όχθης, παρόχθιας ζώνης και υδάτινου στοιχείου ποταμών ή λιμνών του άρθρου 2 παρ. 2, σε φορείς του δημόσιου τομέα και ιδιωτικές επιχειρήσεις, για την εκτέλεση έργων που εξυπηρετούν δημόσιους, κοινωφελείς, ερευνητικούς ή επιχειρηματικούς σκοπούς, όταν η παραχώρηση κρίνεται απολύτως απαραίτητη για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού. " Ο επιδιωκόμενος σκοπός καθε επιχείρησης ειναι το κέρδος, αρα νομιμοποιειται οποιαδήποτε παρέμβαση στον αιγιαλό που θα βοηθήσει σε αυτο το σκοπό!!!! Ελπίζω με τη βοήθεια των τεκμηριωμένων παρατηρήσεων να αντιληφθήκατε τα λάθη και να τα διορθώσετε, αν οχι δεν θα προκειται για λάθη αλλα για έγκλημα κατα της χώρας και των επόμενων γενεών. Προφανώς πρεπει να αδειοδοτηθούν χώροι για υδροπλάνα, η χώρα μας έχει μεγάλη αναγκη καθε μορφής συγκοινωνίας και θα μπορούσαν να προβλεφθούν ειδικές διαταξεις, είναι απαράδεκτο οτι τοσα χρόνια δεν καταφερε το Ελληνικο Δημόσιο να ρυθμίσει το θέμα και κάποιοι άνθρωποι εχουν επενδύσει χωρίς αντικρυσμα, ενω οι πολίτες ταλαιπωρούνται με ακριβές μεταφορές. Αντίθετα, η τσιμεντοποίηση των ακτών μας σε στυλ Ισπανιας δεν θα προάγει ουτε τον τουρισμό ουτε την οικονομία. Πουθενα στο νομοσχέδιο δεν αναφερεται η προστασία του δημόσιου χαρακτήρα των παραλιών και η προβλεψη για ελευθερους χώρους και προσβαση στους πολίτες.