• Σχόλιο του χρήστη 'ΗΛΙΑΣ ΑΛΕΥΡΑΣ' | 24 Δεκεμβρίου 2009, 08:54

    ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΤΕΚΜΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΙΧ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ, ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΙΧ. ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΙΧ. (ΠΧ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΙΧ, 20 ΕΥΡΩ χ 52 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗ = 1040 ΕΥΡΩ + 300 ΕΥΡΩ ΣΕΡΒΙΣ + 500 ΕΥΡΩ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ + 500 ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ = ΠΕΡΙΠΟΥ 2.500 ΕΥΡΩ) ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ Ι.Χ. ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΙΧ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ. ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΕΙΚΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΕΙΔΟΣ (ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ, ΣΠΟΡ, ΚΑΜΠΡΙΟ, ΤΖΙΠ, ΚΤΛ), ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΓΟΡΑΣ. ΠΟΛΛΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1400 'Η 1600 ΚΥΒΙΚΩΝ ΜΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 200 ΑΛΟΓΑ. ΕΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΙΧ 1800 ΚΥΒΙΚΑ ΜΕ 140 ΑΛΟΓΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΠΟΡ 1400 ΚΥΒΙΚΑ TURBO ΜΕ 180 ΑΛΟΓΑ. ΕΝΑ SCODA 122 ΙΠΠΩΝ (17.000 ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΑ) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΕΝΑ AUDI 120 ΙΠΠΩΝ (30.000 ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΑ), ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ SCODA ΑΠΟ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ AUDI. ΤΕΛΟΣ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΚΥΚΛΟ ΜΕΧΡΙ Π.Χ. 500 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ Π.Χ. 6.000 ΕΥΡΩ ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΘΡΟΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ.