• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτριος Σταυρίδης' | 29 Μαΐου 2015, 13:56

    Σε όλες τις ΔΑΟΚ της χώρας δεν υπάρχουν υπηρεσιακά αυτοκίνητα για την κάλυψη των αναγκών των μετακινήσεων. Στην καλύτερη περίπτωση να υπάρχει ένα, ενώ απαιτείται το σύνολο σχεδόν των υπαλλήλων να κινείται σε καθημερινή βάση. Όσον αφορά στο Τμήμα Φυτοϋγειονομικού και Ποιοτικού Ελέγχου που υπηρετώ, ύστερα και από τη δραματική μείωση του προσωπικού τα τελευταία χρόνια, απαιτούνται τουλάχιστον 120-150 ημέρες μετακίνησης για ελέγχους εξαγωγών, εχθρών καραντίνας, προγραμμάτων Δακοκτονίας, βαμβακιού, καταστημάτων γεωργικών φαρμάκων, εχθρών καραντίνας, καταγγελιών, προγραμμάτων φυτοπροστασίας, ελέγχου οίνου και κρασιών, εγκαταστάσεων, ομάδων παραγωγών, προγράμματος κουνουποκτονίας, ακριδοκτονίας, αρουραιοκτονίας, φυτοϋγειονομικών διαβατηρίων, δειγματοληψιών. Η μείωση των κινήσεων τα τελευταία χρόνια έχει ως αποτέλεσμα την μη επαρκή και σωστή διεκπεραίωση των ελέγχων, που είναι πολύ πιθανό να επιφέρει πρόστιμα για τη χώρα μας, σε επικείμενους ελέγχους από την ΕΕ με ότι αυτό συνεπάγεται στην περίοδο οικονομικής κρίσης που διανύουμε. Για τους παραπάνω λόγους είναι επιτακτική η ανάγκη αύξησης των ημερών σε 150 γιατί σύντομα έρχεται και νέο κύμα συνταξιοδοτήσεων.