• Σχόλιο του χρήστη 'Mixanikos' | 29 Μαΐου 2015, 13:38

    α)Δεν υπάρχει πρόβλεψη για δυνατότητα χρήσης ΙΧ από υπαλλήλους ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ που κινούνται εκτός έδρας για διενέργεια ελέγχων (π.χ. για έλεγχο ή επίβλεψη έργων, συμβάσεων, τουριστικών καταλυμάτων κλπ.) Πως ακριβώς θεωρείτε ότι θα γίνονται αυτές οι μετακινήσεις? Πως μπορεί κάποιος να μετακινηθεί με συγκοινωνιακό μέσο και να φτάσει σε οδικό δίκτυο που είναι υπό κατασκευή στη μέση του πουθενά? Πως μπορεί κάποιος να ελέγχει τη κατάσταση του οδικού δικτύου κινούμενος με λεωφορείο χωρίς να έχει τη δυνατότητα να σταματάει στις θέσεις που απαιτείται έλεγχος? Με το ένα μοναδικό όχημα που διαθέτει ενδεχομένως η Υπηρεσία θα κινούνται 10-20-30 υπάλληλοι? και πόσες μετακινήσεις θα δικαιούται να κάνει το μήνα ο οδηγός που θα τους μεταφέρει? β) Γιατί δεν δικαιούται να κάνει εκτός έδρας μετακίνηση με αυτοκίνητο κάποιος που δεν κατέχει ΙΧ ή έχει χαλασμένο ΙΧ όμως μπορεί να μετακινηθεί για υπηρεσιακούς λόγους με το ΙΧ που ανήκει στο πατέρα του ή στη γυναίκα του ή στο γιο του ή στον αδερφό του ή σε φιλικό πρόσωπο? γ) Γιατί δεν υπάρχει πρόβλεψη ότι με το ίδιο ΙΧ εφόσον είναι δυνατό μπορούν να κινούνται και άλλοι συνάδελφοι που απαιτείται να μετακινηθούν στο ίδιο έργο χωρίς όμως να δικαιούνται χιλιομετρική αποζημίωση?