• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Δήμου' | 30 Μαΐου 2015, 16:50

    Καταρχήν θεωρώ ότι ο αριθμός των ημερών των εκτός έδρας μετακινήσεων (60 + 30) είναι τουλάχιστον ανεπαρκής για να καλύψει τις ανάγκες της Υπηρεσίας όπου προϊσταμαι. Ακόμα και με το ισχύον καθεστώς των 60+20 ημερών εκτός έδρας, οι ανάγκες της Υπηρεσίας διεκπεραιώνονται με απίστευτη δυσκολία, προσπάθεια και φιλότιμο.Στην Δ/νση Αγρ.Ανάπτυξης Αργολίδας, μια περιοχή με έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό, στην οποία ενδεικτικά δραστηριοποιούνται 32 συσκευαστήρια νωπών οπωροκηπευτικών με την αντίστοιχη επιβάρυνση σε καθημερινή βάση πέντε γεωπόνων για ενα τουλάχιστον 4μηνο ,βεβαιώνονται ετησίως αιτήσεις 7.500 παραγωγών λαϊκών αγορών περίπου, μαζί με τόσα άλλα αντικείμενα (που αφορούν και τις άλλες Δ/νσεις) σε συνδυασμό με την φυγή ολοένα και περισσότερων γεωτεχνικών λόγω συνταξιοδότησης,χωρίς αναπλήρωση αυτών,η συμπλήρωση των 60+20 (και τώρα 30) έχει ήδη συμπληρωθεί στο 1ο εξάμηνο. Αν προσθέσουμε δε, την τραγική ανεπάρκεια των κρατικών μέσων μεταφοράς (έλλειψη κονδυλίων, βλάβες, λίγα οχήματα), η όλη κατάσταση είναι απλώς αδιέξοδη. Η πρόταση μου είναι ότι πρέπει τουλάχιστον οι ημέρες των εκτός έδρας μετακινήσεων να ανέλθουν στις 120 (60 + 60), σε υπαλλήλους που αποδεδειγμένα τις χρειάζονται και κάνουν πραγματική χρήση αυτών. Το να προσπαθούμε στην λογική της μείωσης του κόστους των δαπανών μετακίνησεων, να καταφέρουμε τελικά τον πλημμελή ή και αδύνατο έλεγχο των αντικειμένων που έχουμε επιφορτιστεί, αντί να εξορθολογιστεί αυτός, θα έχει ως μόνο αποτέλεσμα κινδύνους για την υγεία των καταναλωτών, απώλεια εισοδήματος για παραγωγούς, κίδυνος επιβολής προστίμων απο Ε.Ε κ.α Δεν έχουν όλες οι Υπηρεσίες του Δημοσίου τις ίδιες ανάγκες σε μετακινήσεις, άλλες έχουν πλεονασματικό και άλλες ελλειματικό προσωπικό, αλλά αυτή είναι δουλειά της Κεντρικής Διοίκησης να το αξιολογήσει.