• Σχόλιο του χρήστη 'Νατάσα Βαρουχάκη - ΔΑΣΟΛΟΓΟΣ' | 31 Μαΐου 2015, 11:42

    Και σε αυτό το άρθρο δεν λαμβάνεται η υπόψη ότι υπηρεσίες όπως η δασική ή οι κτηνιατρικές και οι υπηρεσίες αγροτικής ανάπτυξης των Περιφερειών της χώρας, είναι κατ' εξοχήν υπηρεσίες υπαίθρου και όχι διοικητικές υπηρεσίες. Ο γεωπόνος πρέπει να βρίσκεται κοντά στον αγρότη και ο δασικός υπάλληλος πρέπει να βρίσκεται στο δάσος. Οι 60 μέρες που προβλέπει το ν/σ και μάλιστα σύμφωνα με την παρ. 1 ως ανώτατο όριο που θα εξειδικευτεί με ΚΥΑ, είναι ελάχιστες αν θέλουμε ένα δημόσιο τομέα παραγωγικό. Αντίστοιχα, προκαλεί κατάπληξη το ότι οι ανωτέρω υπηρεσίες και ιδιαίτερα η Δασική, δεν έχουν την δυνατότητα υπέρβασης αυτών των ορίων, τη στιγμή που είναι πανθομολογούμενο το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά δάση από της λαθροϋλοτομίες λόγω της ενεργειακής φτώχειας που ενέσκηψε στο λαό μας κατά τα μνημονιακά χρόνια ενώ από την άλλη είναι διακηρυγμένη η πρόθεση της ελληνικής κυβέρνησης για παραγωγική ανασυγκρότηση του τόπου, που δεν μπορεί παρά να στηριχθεί στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα. Επίσης δεν λαμβάνεται υπόψη η νησιωτικότητα. Στις νησιωτικές περιοχές οι δυσκολίες στη μετακίνηση λόγω των γνωστών προβλημάτων στην ακτοπλοϊκή σύνδεση, αναγκάζουν τους εργαζόμενους όλων των ειδικοτήτων, στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και στις νησιωτικές Περιφέρειες να "καταναλώνουν" ημέρες μετακίνησης εν πλω. Για να γίνω κατανοητή, υπάλληλος που η έδρα του είναι η Σύρος και πρέπει να μεταβεί στην Κέα, θα πρέπει να πάρει το καράβι το μεσημέρι, να φτάσει αργά το απόγευμα, οπότε δεν μπορεί να εργαστεί εκείνη την ημέρα. Την επόμενη όμως δεν υπάρχει καράβι επιστροφής παρά μόνο την μεθεπόμενη. Αυτό σημαίνει ότι για μια εργασία που στην ηπειρωτική Ελλάδα θα απαιτούσε μετακίνηση μιας ημέρας, για τις Κυκλάδες είναι μετακίνηση 3 ημερών.