• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργιος Παντουβάκης' | 2 Ιουνίου 2015, 06:56

    Άρθρο 7, παράγραφος 2, "Οι μετακινούμενοι εκτός έδρας, κατά τις προβλεπόμενες από το άρθρο 2 μετακινήσεις τους, επιτρέπεται να χρησιμοποιούν ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητο, που ανήκει στους ίδιους ή σε σύζυγο, ύστερα από έγκριση του αρμόδιου οργάνου της παραγράφου 1 του άρθρου 4, με προσωπική τους ευθύνη για τυχόν ατύχημα ή ζημία του αυτοκινήτου και εφόσον βεβαιώνεται αρμοδίως ότι δεν υφίσταται διαθέσιμο υπηρεσιακό όχημα για τις μετακινήσεις αυτές" Δηλαδή η αδυναμία της υπηρεσίας να παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία (αυτοκίνητο) για την εκπλήρωση των καθηκόντων του υπαλλήλου λύνεται με το "δέλεαρ" της όποιας αποζημίωσης για απόστάσεις άνω των 50 χλμ, αλλά σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς η υπηρεσία σφυρίζει αδιάφορά! Δηλαδή εάν ένας υπάλληλος στα πλαίσια κάποιου ελέγχου χρειαστεί να χρησημοποιήσει τι ΕΙΧ του και σε ένας επαρχιακό δρόμο πάει και έρθει ημερησίως π.χ. 90 χλμ (45 & 45), θα αποζημιωθεί με τις τρέχουσες αποζημιώσεις 9,63 €, και εαν κάποιος άσχετος (ή και κατά σύμπτωση ο δυσαρεστημένος ελεγχόμενος) τον τρακάρει η υπηρεσία δεν θέλει να το ξέρει.