• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλαος Ιώβης' | 2 Ιουνίου 2015, 07:11

    Δεν ξέρω αν έχει κάποια χρησιμότητα η κατάθεση απόψεων για το συγκεκριμένο ΣΝ. Αντιλαμβάνεται ασφαλώς κανείς την ανάγκη για περικοπές που οδήγησε στις προβλέψεις των συντακτών του. Έτσι για μιαν ακόμη φορά παρατηρούμε το φαινόμενο του εκκρεμούς, που από τη μια πλευρά της ταλάντωσης φτάνει στην αντίθετη χωρίς να περάσει από το σημείο ισορροπίας. Από τα εξωφρενικά εκτός έδρας ορισμένων "πατρικίων¨του Δημοσίου, φτάσαμε στην πλήρη κατάργησή τους. Εγώ όμως δεν θα σταθώ στο οικονομικό μέρος. Ως Προϊστάμενος Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής μιας καθαρά προσανατολισμένης στον πρωτογενή τομέα περιοχής (Δράμα), σπάζω το κεφάλι μου προσπαθώντας να βρω με τί τρόπους θα επιτελέσει η Υπηρεσία μου το έργο της. Και αυτό γιατί βάσιμα προβλέπω ότι ελάχιστοι υπάλληλοι θα δεχθούν να μετακινηθούν εντός έδρας χρησιμοποιώντας το Ι.Χ. τους, διότι θα είναι τελείως ασύμφορο, με όποιο ποσό τελικά αποφασιστεί ως χιλιομετρική αποζημίωση. Έτσι, όλες οι εργασίες υπαίθρου θα γίνονται μόνον με τα λιγοστά Κρατικά Οχήματα. Επίσης, λόγω μη ύπαρξης πλέον υπαλλήλων ειδικότητας Οδηγών, τα Κρατικά οχήματα θα τα οδηγούν με κατ' εξαίρεση άδεια, υπάλληλοι άλλων ειδικοτήτων, π.χ. γεωπόνοι, κτηνίατροι, τοπογράφοι κλπ. Με δεδομένο ότι ο κατ' εξαίρεση οδηγός δεν καλύπτει ασφαλιστικά παρά μόνον τον εαυτό του, αμέσως φαίνεται το ανυπέρβλητο πρόβλημα που δημιουργείται. Δεν χρειάζεται να αναλύσω πόσο πίσω θα μείνουν οι εργασίες μιας Υπηρεσίας όπως η δική μου που οι μισοί υπάλληλοί της βρίσκονται ΕΠΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΒΑΣΕΩΣ στους στάβλους, τα χωράφια, τους βοσκοτόπους, τα σφαγεία, τις εγκαταστάσεις παραγωγής τροφίμων κ.α. Η μόνη εναλλακτική που βλέπω είναι η προμήθεια αρκετών Κρατικών οχημάτων, εάν τελικά ψηφιστεί το ΣΝ ως έχει. Τότε βέβαια θα έχουμε άλλο πρόβλημα, που είναι το πλαφόν των 100 λίτρων περίπου καυσίμου το μήνα...