• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΥΔ & ΕΥΕ ΠΑΑ & ΕΠΑΛ' | 2 Ιουνίου 2015, 11:18

    Μονάδες Ελέγχου Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης και Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης και Αλιείας. 1. Είναι απαραίτητο να προβλέπεται η ενοικίαση αυτοκινήτου χωρίς τους περιορισμούς που αναφέρονται στο άρθρο 7 (μεταφορά υλικών) καθόσον τα Δημόσια Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δεν έχουν τακτικά δρομολόγια στις τοπικές κοινότητες ή δεν υπάρχουν καθόλου δρομολόγια σε περιοχές εκτός οικισμού στις οποίες πραγματοποιούνται οι επιτόπιοι έλεγχοι. Επίσης στην περίπτωση διαδοχικών επιτόπιων ελέγχων σε 2 ή 3 διαφορετικές και δυσπρόσιτες θέσεις δεν υπάρχει σύνδεση με τα Τοπικά Δημόσια Μέσα Μεταφοράς. Ως εκ τούτου είναι απαραίτητη η μίσθωση αυτοκινήτου προκειμένου να ανταπεξέλθουν οι Υπηρεσίες στις αυξημένες ανάγκες διεξαγωγής επιτόπιων ελέγχων σύμφωνα και με τις απαιτήσεις της κοινοτικής νομοθεσίας, για τις οποίες η Ελλάδα ως Κράτος Μέλος ελέγχεται τακτικά από τα ελεγκτικά όργανα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. 2. Στο μισθωμένο όχημα η αποζημίωση να είναι βάσει των αποδείξεων κατανάλωσης βενζίνης και όχι της χιλιομετρικής αποζημίωσης, λόγω της διαφορετικής κατανάλωσης διαφορετικών τύπων οχημάτων. Ακόμη και στην περίπτωση χρήσης ιδιωτικού αυτοκινήτου, πρέπει να αναπροσαρμοστεί η χιλιομετρική αποζημίωση δεδομένου ότι παραμένει ίδια (0,15€/χλμ) από το 2001 ενώ η τιμή της βενζίνης στο ίδιο διάστημα έχει σχεδόν τριπλασιαστεί. 3. Οι υπάλληλοι των Διαχειριστικών Αρχών των Προγραμμάτων Αγροτικής Ανάπτυξης και Αλιείας που πραγματοποιούν επιτόπιους ελέγχους ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ αποζημιώνονται μέσω του ΟΠΕΚΕΠΕ που αποτελεί τον Οργανισμό Πληρωμών. Ο ΟΠΕΚΕΠΕ παρακρατεί φόρο 20% για το ποσό της ημερήσιας απ0οζημίωσης που δεν τεκμηριώνεται με παραστατικά δαπανών εξαιτίας του γεγονότος ότι αντιμετωπίζει τους ανωτέρω υπαλλήλους ως εξωτερικούς συνεργάτες-ελεύθερους επαγγελματίες. Θα πρέπει να αποσαφηνιστεί ότι η ημερήσια αποζημίωση των ανωτέρω μετακινούμενων υπαλλήλων ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ δεν θα πρέπει να υπόκειται σε παρακράτηση φόρου, όπως άλλωστε ισχύει σε ολόκληρο το δημόσιο τομέα. 4. Να αναπροσαρμοστούν οι δαπάνες διανυκτέρευσης σύμφωνα με τις πραγματικές συνθήκες (π.χ. 150€ για ξενοδοχείο στις Βρυξέλλες είναι πολύ μικρή τιμή). 5. Επίσης να αναπροσαρμοστούν οι τιμές της ημερήσιας αποζημίωσης (τα 40€ είναι λίγα), θα μπορούσε να γίνει 50€ δεδομένου ότι τώρα είναι 56€ και επιπλέον χρηματοδοτείται από την Τεχνική Βοήθεια των προγραμμάτων (συγχρηματοδοτούμενο).