• Σχόλιο του χρήστη 'The Stars Group' | 4 Οκτωβρίου 2018, 17:57

    Παρατηρούμε ότι το Σχέδιο Νόμου δεν έχει μεταβάλει το φορολογικό συντελεστή επί του Μικτού Κέρδους (που παραμένει στο 35%). Η Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, έχει έναν από τους υψηλότερες φορολογικούς συντελεστές επί των παιγνίων στην Ευρώπη. Μία μείωση του φόρου επί του Μικτού Κέρδους θα ενθάρρυνε περισσότερες εταιρείες να αιτηθούν την έκδοση άδειας στην Ελλάδα, κάτι που θα είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία υψηλότερων φορολογικών εσόδων υπέρ του Ελληνικού Κράτους. Η Ισπανία είναι ένα πρόσφατο παράδειγμα όπου κάτι τέτοιο λειτούργησε με επιτυχία καθώς μείωσε κατά 5% το σχετικό φορολογικό συντελεστή από 25% σε 20%. Επιπροσθέτως, θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι ένας τόσο υψηλός φορολογικός συντελεστής επί του Μικτού Κέρδους αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για την επένδυση κάποιου στην Ελλάδα και, συνεπώς, πιθανολογείται ότι θα υπάρξει ένας μεγάλος αριθμός παρόχων παιγνίων, που θα εξακολουθήσουν να παρέχουν υπηρεσίες σε Έλληνες παίκτες, χωρίς να καταβάλλουν κανένα φόρο και παρέχοντας ελάχιστη προστασία στους καταναλωτές. Προτείνουμε, συνεπώς, τη δραστική μείωση του φόρου επί του Μικτού Κέρδους. Παράγραφος 2: Συγκεκριμένα στην παρ. 2 ορίζεται ότι η παρ. 7 του άρθρου 50 καταργείται. Ωστόσο η εν λόγω παράγραφος όριζε, μεταξύ άλλων, ότι το ποσό του καταβληθέντος φόρου επί των μικτών κερδών εκπίπτει από το καθαρό εισόδημα / συνολικά κέρδη ενός κατόχου άδειας(βλ. παρ. 7 σε συνδυασμό με την παρ. 5 του άρθρου 50). Αν το εν λόγω σημείο δεν διορθωθεί, το φορολογικό καθεστώς που θα προκύψει δε θα είναι βιώσιμο για κανένα κάτοχο άδειας. Προτείνουμε, συνεπώς, όπως η παρ. 7 του άρθρου 50 παραμείνει σε ισχύ (τουλάχιστον έστω κατά το σκέλος που παρέπεμπε στην παρ. 5 του εν λόγω άρθρου).