• Σχόλιο του χρήστη 'GML INTERACTIVE LIMITED (STOIXIMAN)' | 4 Οκτωβρίου 2018, 21:11

    ΑΡΘΡΟ 3.1. Ο Κανονισμός Παιγνίων θα πρέπει να εκδίδεται από την ίδια την Ε.Ε.Ε.Π. και όχι από τον Υπουργό Οικονομικών, κατόπιν εισηγήσεως της Ε.Ε.Ε.Π. Προτείνεται η αντικατάσταση του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 3 του άρθρου 29 ως εξής: «3. Με απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π., που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, θεσπίζεται σε ενιαίο κείμενο ο Κανονισμός Παιγνίων, ο οποίος διακρίνεται στα ακόλουθα κεφάλαια:» ΑΡΘΡΟ 3.2. Η προτεινόμενη τροποποίηση της περίπτωσης 2 της παραγράφου 3 του άρθρου 29 δεν είναι αναγκαία. Κατά την προτεινόμενη μεταβατική περίοδο οι εταιρείες που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις της παραγράφου 12 του άρθρου 50 είναι, ούτως ή άλλως, υποχρεωμένες να λειτουργούν σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που καθορίζονται από τις υφιστάμενες άδειες που έχουν χορηγηθεί από τις χώρες εγκατάστασης των εν λόγω εταιρειών ενώ, μετά την έναρξη ισχύος των προτεινόμενων τροποποιήσεων, για τις εν λόγω εταιρείες θα ισχύσει η προτεινόμενη μεταβατική περίοδος και, με το πέρας αυτής, ούτως ή άλλως δεν θα υπάρχει μεταβατικό καθεστώς. ΑΡΘΡΟ 3.6. Στην προτεινόμενη περίπτωση 22 της παραγράφου 3 του άρθρου 29 γίνεται μνεία σε διασύνδεση, όπου απαιτείται, της Ατομικής Κάρτας Παίκτη με τον Ηλεκτρονικό Λογαριασμό Παίκτη. Η ως άνω διατύπωση φαίνεται να καθιστά υποχρεωτική την ταυτόχρονη ύπαρξη αμφοτέρων (Ατομικής Κάρτας Παίκτη και Ηλεκτρονικού Λογαριασμού Παίκτη) και έρχεται σε πλήρη ερμηνευτική αντίθεση με την προτεινόμενη με το άρθρο 1.3. αντικατάσταση της περίπτωσης ιε) του άρθρου 25, σύμφωνα με την οποία όπου στο νόμο αυτό αναφέρεται η Ατομική Κάρτα Παίκτη του άρθρου 33 εννοείται και ο Ηλεκτρονικός Λογαριασμός Παίκτη και αντιστρόφως. Προτείνεται η απαλοιφή της αναφοράς σε διασύνδεση της Ατομικής Κάρτας Παίκτη με τον Ηλεκτρονικό Λογαριασμό Παίκτη. ΑΡΘΡΟ 3.8. Σύμφωνα με την προτεινόμενη ως περίπτωση 33 στην παράγραφο 3 του άρθρου 29, τα είδη του στοιχήματος θα καθορίζονται με τον Κανονισμό Παιγνίων. Αν η διάταξη ισχύσει ως προτείνεται οι κάτοχοι άδειας δεν θα μπορούν να προσφέρουν είδη στοιχήματος πέραν αυτών που θα καθορίζονται βάσει του τύπου της άδειάς τους. Προτείνεται η περίπτωση 33 στην παράγραφο 3 του άρθρου 29 να μην συμπεριληφθεί στις προτεινόμενες τροποποιήσεις, αφενός διότι ούτως ή άλλως προβλέπεται η χορήγηση τύπου άδειας για στοιχηματικά παίγνια, ήτοι αθλητικά η μη στοιχήματα (και, κατά τούτο, δεν είναι ρυθμιστικά απαραίτητος ο περαιτέρω καθορισμός/εξειδίκευση των ειδών στοιχήματος με τον Κανονισμό Παιγνίων), ενώ η πρόδηλη ευρύτητα και αοριστία της εν λόγω νομοθετικής εξουσιοδότησης προς την Ε.Ε.Ε.Π. ενδεχομένως καθιστά την εξουσιοδότηση αντισυνταγματική και, αφετέρου, διότι αν ο νομοθέτης επιμείνει στη θέσπιση του Κανονισμού Παιγνίων με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών θα απαιτείται χρονοβόρος διοικητική διαδικασία (εισήγηση Ε.Ε.Ε.Π. και σχετική τροποποιητική απόφαση του Υπουργού Οικονομικών) κάθε φορά που κάτοχος άδειας θα επιθυμεί να προσφέρει είδη στοιχήματος που θα εμπίπτουν μεν στον τύπο άδειάς του αλλά, για οποιονδήποτε λόγο, δεν θα συμπεριλαμβάνονται στον εκάστοτε ισχύοντα Κανονισμό Παιγνίων.