• Σχόλιο του χρήστη 'Λεωνίδας' | 8 Ιουλίου 2020, 18:46

    Σχετικά με τις παραπάνω διατάξεις : Α)Η προσαύξηση κατά 50% σε οχήματα euro6 με πρώτη ταξινόμηση πριν την 31.08.2018 επιφέρει αναβρασμό στην αγορά καθότι πολλά αυτοκίνητα euro6 πριν από αυτή την η ημερομηνια διαθέτουν πολύ χαμηλούς ρύπους και η ηλικία τους δεν ξεπερνάει τα 5ετη. Πρόταση:Να προσαυξανεται κατά 50% το τέλος ταξινόμησης σε οχήματα με πρώτη ταξινόμηση μεγαλύτερα της 5ετιας,το οποίο θα αναπροσαρμόζεται σε κάθε αλλαγή χρόνου.Οι υπόλοιπες διατάξεις για τα μεταχειρισμένα να παραμείνουν έως έχουν. Β)Όσον αφορά τα καινούργια οχήματα η προσαύξηση στη τιμή λιανικής προ φόρων μετά τις 17.000€ και έως τις 30.000 είναι υπερβολικά υψηλή σε μια κατηγορία με οχήματα χαμηλών πλέον ρύπων,ασφαλέστερα και αυξημένων αναγκών για το μέσο Έλληνα. Πρόταση: στην κατηγορια 17.000€-20.000 αντί του συντελεστή 53% να μειωθεί στο 45% ,στη κατηγορία 20.000-25.000€ από 62% στο 53% ,και στη κατηγορία 25.000€-30.000€ από 71% στο 62%,ως κίνητρο αγοράς καινούργιου μεγαλύτερων αναγκων αυτοκινήτου(π.χ. οικογενειακό) έναντι μεταχειρισμένου και κατά πάσα πιθανότητα εισαγόμενου. Γ.)Αντιστάθμιση της προτασης Β ,να διατηρηθούν οι προτεινομενοι στο νομοσχέδιο συντελεστές και να μειωθεί ο ΦΠΑ στο 19% μόνο για καινούργια οχήματα. Δ.)Να θεσπιστεί πλαίσιο για τα ιστορικά οχήματα(άνω των 30ετων). Ε.)Να συμπεριληφθούν κίνητρα-επιδοτηση αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων, πέραν των ηλεκτρικών που ήδη έχει ανακοινωθεί,και των υβριδικών όπως σε άλλες χώρες της Ε.Ε.(πχ Ιταλία) καθότι θα συμβάλει άμεσα στη μείωση εκπομπών ρύπων έως την Ευρωπαϊκή οδηγία για το 2030. Πρόταση: 3000€ κάθετη επιδότηση υβριδικού καινούργιου μοντέλου με εκπομπές κάτω των 101γρ.βασει του νέου προτύπου WLTP που θα ισχύει από 01.01.2021. Ευχαριστώ.