• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Παναγιώτου' | 9 Ιουλίου 2020, 12:04

    Το αυτοκίνητο διετίας, με υπολογισμένα τα τέλη ταξινόμησης, ουσιαστικά κοστίζει όσο το καινούριο, και αρά αποτελεί αντικίνητρο για αγορά αυτοκίνητων της τελευταίας 5ετιας, τα οποία και χαμηλούς ρύπους έχουν, και πολλά μοντέρνα συστήματα τεχνολογίας και ημιαυτόνομης οδήγησης. Ανεβάστε το όρια στα 5 χρονιά για την προσαύξηση 50%, ή εναλλακτικά, χαμηλώστε περαιτέρω τους συντελεστές στις υψηλότερες κλίμακες, ώστε να εξισορροπείται η διαφορά. Είναι κρίμα να τιμωρούνται αξιόλογα και μη ρυπογόνα αυτοκίνητα 4-5 ετών.