• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Χρυσοστάλης' | 10 Ιουλίου 2020, 12:10

    Η αίσθηση μου είναι πως το νομοσχέδιο προς διαβούλευση δεν αντικατοπτρίζει τις εξαγγελίες που έχουν γίνει από τον αρμόδιο υπουργό και τον πρωθυπουργό, όσο αφορά το σκέλος της πολιτικής βούλησης για ποιοτικότερα, ασφαλέστερα, νεότερα και περιβαλλοντικά ορθά αυτοκίνητα. Με βάση αυτή την βούληση θα πρότεινα αν και μη ειδικός τα παρακάτω: Απλοποίηση του νομοσχεδίου με λιγότερες κλίμακες όσο αφορά την αξία προ φόρων. Προτείνω 3 κλίμακες 0-14/14-25/25+. Η πρώτη κλίμακα αντικατοπτρίζει τα αυτοκίνητα πόλης, η δεύτερη τα οικογενειακά και η τρίτη τα premium. οι δύο πρώτες κλίμακες αποτελούν τον κορμό επιλογών των πολιτών. Θα πρότεινα 5% στη πρώτη, 30% στη δεύτερη και 40% στη τρίτη. Οι μεγάλοι οφελειμένοι θα είναι οι οικογενειάρχες με αυτή τη πρόταση Κατάργηση της κλίμακας με τα κυβικά. Ευνοεί τα δίτροχα που είναι λιγότερο ασφαλή οχήματα Απλοποίηση της κλίμακας με τους περιβαλλοντικούς ρύπους σε 4 κλίμακες: 0-100/100-150/150-200/200+. Θα πρότεινα -25% στη πρώτη. 0% στη δεύτερη. 25% στη τρίτη, 100% στη τελευταία για να υπάρχουν ισχυρά κίνητρα και αντικίνητρα Κατάργηση κάθε χρήσης ημερομηνιών για αλλαγή τελών καθώς είναι αυθαίρετες. Χρήση κατηγοριών EURO μόνο. Εισαγωγή στο νομοσχέδιο μειωμένου ΦΠΑ 13% σε κάθε σύστημα ασφαλείας νέων αυτοκινήτων (blind spot, lane assist, speed limit assist κλπ) και απαλλαγή των εξόδων αυτών από τα τέλη ταξινόμησης. Σωστή η αύξηση της μείωσης τελών για τα υβριδικά, προτείνω για μια πενταετία τουλάχιστον αυτή να αγγίξει το -100% αντί για -75% καθώς τα υβριδικά με τις υπάρχουσες υποδομές και αυτές που γίνονται θα μπορέσουν να είναι επιλογή των πολιτών αντίθετα με τα αμιγώς ηλεκτρικά. Η αύξηση των στόλων των υβριδικών θα κάνει τις επενδύσεις σε εγκαταστάσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα ευκολότερες ανοίγοντας το δρόμο μετά από 5 χρόνια να κινηθεί ο κόσμος μαζικά προς τα αμιγώς ηλεκτρικά.