• Σχόλιο του χρήστη 'AKIS' | 14 Ιουλίου 2020, 19:19

    Να ευχαριστήσουμε τις αντιπροσωπείες καινούριων αυτοκινήτων, τις εταιρείες leasing και τους υπαλλήλους τους, καθώς και όλους τους «καλοπροαίρετους» που έχουν επιδοθεί σε πραγματικό αγώνα τις τελευταίες 16 ώρες προκειμένου να γεμίσει η διαβούλευση με άκρως εποικοδομητικά σχόλια για το πόσο υπέροχο είναι το νομοσχέδιο. Και είναι φυσιολογικό όλοι αυτοί να θέλουν να προστατέψουν τα συμφεροντά τους και να προσφέρουν μια κάλυψη στην κυβέρνηση που μετά από ένα χρόνο κατάφερε να συντάξει ένα νομοσχέδιο κομμένο και ραμμένο στα θέλω αυτού του λόμπι. Ένα νομοσχέδιο το οποίο, με τις αλλαγές που ενσωματώνει, ουσιαστικά αποθαρρύνει την εισαγωγή οποιουδήποτε μεταχειρισμένου αυτοκινήτου από το εξωτερικό – ακόμη και Euro 6c/d τεχνολογίας! Ας ελπίσουμε ότι μετά τη γενική κατακραυγή, θα κρατήσουν έστω κάποια προσχήματα εκεί στην κυβέρνηση και θα προβούν σε αλλαγές (αφαίρεση του περιορισμού 2ετίας σε μεταχειρισμένα για την προσαύξηση των συντελεστών, μείωση των συντελεστών για αξίες ανω των 17000€ κοκ). Και συνεχιζω το σχολιο του Κυριου που εγραψε το παραπανω κειμενο. Οταν ψηφιστει το νομοσχεδιο ολοι εσεις που παρακαλατε να αυξηθουν οι φοροι γιατι ΔΗΘΕΝ βρισκεται στα μαγαζια την σαβουρα της Ευρωπης (ναι υπαρχουν οντως κ αυτα αλλα δεν σας το επεβαλε κανεις να τα αγορασετε) θα ρωτατε απο που ειναι το αμαξι και θα σας λενε Leasing. Ξαφνικα δλδ μονο τα εισαγωγης εχουν γυρισμενα χλμ οχι τα Εγχωρια (LEASING) που τωρα εγιναν αξιοπρεπει οταν πριν καιρο βγαζατε καντιλες στο ακουσμα τους. Το αυτοκινητο ειναι απλο.Η ειναι καλο Η δεν ειναι. Δεν εχει σημασια ποιος το ειχε πριν εαν ηταν ο μπαρμπας μου η ενα στελεχος εταριας. Ο Ιδιωτης εβρισκε ενα σχετικα καλο αμαξι σε νορμαλ τιμη τωρα που οι τιμες θα πανε στα υψη να δουμε τι θα λετε. Περαστικα σας