• Σχόλιο του χρήστη 'Κούρτης Παναγιώτης' | 5 Ιουνίου 2021, 14:14

    Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να αναφερθώ στις υποπαραγράφους στ και ζ . στ) "Η νομική συνδρομή της Διοίκησης κατά την κατάρτιση συμβάσεων". ζ) " Η νομοτεχνική υποστήριξη της Διοίκησης κατά την κατάρτιση σχεδίων νόμων ή κανονιστικών πράξεων". Επειδή πρέπει να παρέχεται το αδιάβλητο , το αμερόληπτο οποιασδήποτε διαδικασίας συνδρομής του συμβουλίου , θα πρέπει να παρέχεται πρώτα και κύρια στον νομοθέτη. Δηλαδή , ο νομοθέτης φτιάχνει έναν νόμο ο οποίος πρέπει να είναι αμερόληπτος και αδιάβλητος και καθόλου διάτρητος. Ένα πρώτο είναι να δωθεί προσωπική ευχέρεια και ελευθερία κινήσεων στον νομοθέτη, για να παράξει κάτι αμερόληπτο. Οι κυβερνήσεις αλλάζουν το νομικό συμβούλιο παραμένει. Το νομικό συμβούλιο του κράτους , πιστεύω πρέπει να μεταφέρει το κέντρο βάρους στην συνταγματικότητα ενός νόμου , στην εθιμοτυπία του , και αν έρχεται σε σύγκρουση με το σύνταγμα ή αν υπερτερεί άλλος νόμος που είναι πιο κοντά στο σύνταγμα. Πιστεύω πως θα δημιουργηθεί το προηγούμενο του τύπου : <<και λίγο λάθος να είναι θα τον δει το νομικό συμβούλιο του κράτους, μεταφέροντας ευθύνες στο νομικό συμβούλιο. Ο νομοθέτης δεν πρέπει να έχει άλλοθι, και γι' αυτό του δίνεται η προσωπική ευχέρεια. Στην Ιταλία υπάρχει συνταγματικό δικαστήριο το οποίο εξετάζει την συνταγματικότητα ενός νόμου αν κινηθεί ζήτημα , διαδικασία, ως νόμο, γιατί και το συνταγματικό δικαστήριο πρέπει να είναι αμερόληπτο ως προς την απόφαση του. Η νομοτεχνική υποστήριξη της διοίκησης πρέπει να προσφέρεται στην ερμηνεία δοσμένων νόμων και όχι στην κατάρτιση νομοσχεδίων