• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ' | 10 Ιουνίου 2021, 14:46

    Στην παράγραφο 2 του άρθρου 73 του σχεδίου αναγράφονται τα εξής: « Ο λειτουργός του ΝΣΚ μπορεί να τεθεί σε προσωρινή αργία με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών που εκδίδεται ύστερα από γνωμοδότηση του Υπηρεσιακού, μέχρι και το βαθμό του Νομικού Συμβούλου του Κράτους ή του Πειθαρχικού Συμβουλίου για βαθμό ανώτερο του Νομικού Συμβούλου του Κράτους, αν εκκρεμεί εναντίον του ποινική δίωξη για έγκλημα που μπορεί να επισύρει την οριστική παύση ή για παράπτωμα που μπορεί να επιφέρει την ποινή της οριστικής παύσης. Για τη λήξη της προσωρινής αργίας εκδίδεται απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, ύστερα από γνωμοδότηση του παραπάνω Συμβουλίου.». Κατά το άρθρο 104 του Υ.Κ. η δυνητική θέση σε αργία προϋποθέτει λόγο δημοσίου συμφέροντος και η θέση σε αναστολή άσκησης καθηκόντων κατεπείγουσα περίπτωση επιτακτικού δημοσίου συμφέροντος. Η θέση σε αργία μελών του ΝΣΚ, χωρίς καμιά ουσιαστική προϋπόθεση και μάλιστα χωρίς κανένα χρονικό προσδιορισμό, ενόψει της θέσης των καθηκόντων των μελών του ΝΣΚ στην αιχμή της σύγκρουσης δημοσίου προς ιδιωτικά συμφέροντα, χωρίς καμιά ουσιαστική προϋπόθεση, εισάγει υπέρμετρο βάρος που αντίκειται στις διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 103 του Συντάγματος και δεν έχει θέση στον Οργανισμό του ΝΣΚ