• Σχόλιο του χρήστη 'Ελισαβετ Μ. Μπούρα' | 18 Ιουνίου 2022, 09:53

    Σύμφωνα με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις 1. «Ρυθμίζεται το χωρικό καθεστώς των ακινήτων….(άρθρο3 παρ.2γ )». Η σχετική ρύθμιση του χωρικού καθεστώτος των ακινήτων, δόμησης κλπ. Θα έπρεπε να είχε ορισθεί με Προεδρικό Διάταγμα . Το ΝΔ της 17-07-1923 «Περί σχεδίων πόλεων, κωμών και συνοικισμών του κράτους και οικοδομής αυτών» (ΦΕΚ 228Α/1923 ΟΡΊΖΕΙ )» στις περιοχές που βρίσκονται έξω από τα ρυμοτομικά σχέδια και έξω από τους οικισμούς προ του 1923, δηλαδή στις περιοχές εκτός σχεδίου, όπως συνηθέστερα λέγονται, και ρυθμίζονται με προεδρικά διατάγματα (Αραβαντινός, 2007: 98).»ΜΈΧΡΙ το Ν. 1337/1983 «Περί επέκτασης των πολεοδομικών σχεδίων, οικιστικής ανάπτυξης και σχετικές ρυθμίσεις» (ΦΕΚ 33Α/1983) καθιερώνει το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο, δηλαδή τον πολεοδομικό σχεδιασμό που, εκτός από την πόλη και την κωμόπολη, καλύπτει ολόκληρη την περιφέρειά τους. 2. Η αρχή της ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, πως υπηρετείται ; Αφού κατόπιν διαγωνισμού ρυθμίζονται βασικά θέματα που αφορούν δραστηριότητες κλπ . Γιατί η προσέλκυση υποψηφίων ( επενδυτές-αγοραστές ) προϋποθέτει την γνώση. Άραγε ποιόν και τι εξυπηρετεί η κατόπιν διαγωνισμού νομοθετική ρύθμιση; Γιατί δεν έγιναν γνωστά και στην τοπική κοινωνία νωρίτερα; Διαβουλεύσεις με μονο πεντε ημέρες περιθωριο μέσα στο καλοκαίρι, για τοσο σημαντικά ζητήματα; 3. Η συσσώρευση δραστηριοτήτων «τουρισμός-αναψυχή ή τουριστικοί λιμένες…»» οι οποίες είναι μεν δυνητικές αλλά ενδεικτικές ότι το χρόνιο και πάγιο αίτημα των κατοίκων του Χαϊδαρίου και της Δυτικής Αθήνας για πρόσβαση στη θάλασσα ήταν και είναι ΛΟΓΙΚΟ και ΔΙΚΑΙΟ. Και η επί μήνες διακωμώδηση από μεριδα του Τύπου και συγεκριμένους δημοσιογράφους αλλά και δηλώσεων κυβερνητικών στελεχών, ήταν προσπάθεια συσκότισης και παραπλάνησης των κατοίκων; 4. Πόση ακόμη επιβάρυνση κυκλοφοριακή αντέχει η περιοχή; Η μοναδική οδός –Αθηνών Κορίνθου- με δυο λωρίδες κυκλοφορίας ανα κατεύθυνση , αν λειτουργήσει ως «παγίδα» συνοστίζοντας οχήματα βαρέα, απορριμματοφόρα,νταλίκες δίπλα σε επιβατικά και λεωφορεία αστικά και ΚΤΕΛ, ΕΚΑΒ,ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ κλπ. ; Ήδη η κατάσταση είναι χαότικη. η ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΊΗΣΗ της υπερτοπικης κυκλοφορίας στη λεωφορο Αθηνών, θα ήταν μια σημαντική λύση αποφόρτισης των οδικών αξόνων, ειδικά για τους κατοίκους του Χαϊδαρίου. Μήπως οι προτεραιότητες των κυβερνώντων είναι μονο για τους πενδυτές; 5. Πόση ακόμη περιβαλλοντική επιβάρυνση αντέχει η περιοχή; Σύμφωνα με το ν. 2742/99 άρθρο 21 «οι χρήσεις γης και οι όροι δόμησης του Όρους Αιγάλεω, το οποίο έχει κηρυχθεί ως τόπος ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους με την 25683/27-03-1969» Στη ζώνη Α η οποία καθορίζεται ως περιοχή απόλυτης προστασίας και αποκατάστασης του φυσικού περιβάλλοντος, εξαιρούνται μονο εγκαταστασεις Εθνικης Αμυνας. Η πρόσφατη διεκδίκηση 2.500 στρεμμάτων στο Σχιστό, από την Εκκλησία της Ελλάδος σε συνδυασμό με το παρόν ν/σχέδιο, δημιουργεί ακόμα περισσότερες απορίες και εύλογα αναρωτιέται ο κάθε καλόπιστος. Προφυλάσσεται το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ και πως; Αυτή τη ρύθμιση αναμένουμε οι πολίτες της Δυτικής Αθήνας, από χθες .