• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντινος Οικονομου' | 21 Ιανουαρίου 2023, 00:52

    -για παρ1.β του αρθρ.3 Στις περισσότερες περιπτώσεις, κάτοχοι των ακινήτων σήμερα, είναι τα παιδιά και τα εγγόνια όσων τα κατείχαν πριν απο 30, 40 ή και περισσότερα χρόνια και που συντηρούν/χρησιμοποιούν τα κτίσματα από κοινού. Η δυνατότητα εξαγοράς υπό την προυπόθεση του να αποτελούν ¨κύρια και μοναδική κατοικία¨ κάνει την αίτηση εξαγοράς αδύνατη (εκτός αν το υπουργείο θέλει οι σημερινοί κάτοχοι να γκρεμίσουν τα (ούτως ή άλλως παλιά κτίσματα) και να εξαγοράσουν εξ αδιαιρέτου το οικόπεδο ή αγροτεμάχιο και μάλιστα χωρίς την προσαύξηση του 25%. Συμφέρει αυτό την Εθνική οικονομία (που εισπράττει φόρους), τους δήμους (που εισπράτουν τέλη), τους παρόχους ρεύματος και ύδρευσης κλπ.; OXI -για παρ3.α του αρθρ.3 το ¨ή κατά παρέκκλιση¨ θα πρέπει να διαγραφεί, διότι το εμβαδό της παρέκλισης είναι πάντα μικρότερο του κανόνα. -Γενικά, για το άρθρο 3, φαίνεται να επικεντρώνεται στα εντός σχεδίου και οικισμών ακίνητα και καθόλου στα προβλήματα των εκτός σχεδίου περιοχών, όπου κατά την κτηματογράφηση περιήλθαν στο Δημόσιο, μετά από ενστάσεις του Δημοσίου (βάσει του γνωστού τεκμηρίου κυριότητας) αγροτεμάχια που κατέχονταν και καλλιεργούνταν πριν το 1975, αφού ειδικά στις Νέες χώρες, η απόδειξη κυριότητας έναντι του Δημοσίου είτε με την επίκληση παλαιών τίτλων ή διαφορετικά με χρησικτησία είναι πρακτικά αδύνατη ή εξαιρετικά δαπανηρή σε σχέση με την αξία των αγροτεμαχίων.