Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε ότι αφορά στις βραχυχρόνιες μισθώσεις: Η αύξηση ΤΑΚΚ είναι υπερβολική, ιδίως αν συγκριθεί η ποσοστιαία αύξηση με εκείνη στα τουριστικά καταλύμματα. Επιπλέον, η κάθετη επιβολή του τέλους είναι καταφανώς άδικη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι το ίδιο τέλος επιβάλλεται σε (μη προνομιούχες) αστικές μονοκατοικίες με επιφάνεια μεγαλύτερη των 80τ.μ. με τιμές 100€/διανυκτέρευση και βίλες με τιμές χιλιάδων ευρώ/ διανυκτέρευση. Τέλος, ο τρόπος επιβολής περιορισμών στην έκδοση νέων Aριθμών Mητρώου στην Αθήνα πρόκειται να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα πρόκειται να επιλύσει. Είναι γνωστό ότι υπάρχουν ακίνητα τα οποία μισθώνονται με σκοπό την εκμετάλλευση τους είτε σε εταιρείες διαχείρισης, είτε σε συγγενικά πρόσωπα. Με τη λήξη του όποιου μισθωτηρίου αυτομάτως παύει να ισχύει και ο Αριθμός Μητρώου του Ακινήτου. Οποιαδήποτε λύση δεν βασίζεται στον ΑΤΑΚ του ακινήτου, θα δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα και απορρύθμιση της αγοράς. Όλα τα παραπάνω εγκυμονούν κινδύνους μειωμένης ανταγωνιστικότητας σε σχέση με αγορές του εξωτερικού αλλά προφανώς και πιθανή απώλεια φορολογικών εσόδων.