• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΡΔΑΣ Κ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ' | 26 Δεκεμβρίου 2009, 17:42

    ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ -Η ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ( ΑΝΑΠΤΥΞΗ ) -Η ΑΝΑΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ) 1.-Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΕΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΑΠΟΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΕΦΕΣΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ , ΞΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΓΧΩΡΙΩΝ , ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΛΟΥΤΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. 2.-Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΣΤΟΧΟΥ , ΤΗΣ ΑΝΑΔΙΟΝΟΜΗΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ,ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΔΑΝΕΙΚΑ . ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ( ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ 1.- ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ . - ΟΤΑΝ ΤΡΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ , ΜΕ ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ 10ΔΙΣ - ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΕΙΣΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ , ΜΕ ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ 6 ΔΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ . 2.- ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΣΠΑΤΑΛΩΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ( ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΡΤ ) ΜΕ ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ 10-15 ΔΙΣ ( 30% ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΠΛΗΝ ΤΟΚΟΧΡΕΩΛΥΣΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΤ ΚΑΙ Τ.Ε ) ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ . ) Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΠΗΓΕΣ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΕΝΤΟΣ ΜΙΑΣ ΠΕΝΤΑΤΕΤΙΑΣ , ΣΥΝΟΛΟΥ 25-30ΔΙΣ ΕΥΡΩ , ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ 1.ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 25% ΣΤΟ 20% 2.ΜΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 20% ΣΤΟ 15% 3.ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΣΤΟ 10% ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΕΝΔΙΑΜΕΣΩΝ ΚΛΙΜΑΚΙΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ , ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΚΛΙΜΑΚΙΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ , Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΙΑΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ. ΕΑΝ ΔΕ , Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΚΛΙΜΑΚΙΩΝ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ , ΣΥΝΟΔΕΥΤΕΙ ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΗ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΩΝ ΟΠΩΣ -ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ -ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ -ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΑΝΕΥ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΙ Η ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΔΙΟΤΙ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΑΠΟ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΠΟΙΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ , ΦΟΡΟΔΟΔΙΑΦΥΓΗ . Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ( ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ , ΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΚΛΠ ) , ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΑΠΟ 40% ΣΤΟ 45% Η 50% ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΦΟΡΟΕΠΙΔΡΟΜΗ ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ , ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ , ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ , ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΑΠ'ΕΞΩ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ . ΑΦΗΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΘΙΚΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΕΙ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ . Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΦΥΓΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΕΡΔΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΧΑΜΗΛΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΟΥ ( ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ , ΡΟΥΜΑΝΙΑ , ΠΟΛΩΝΙΑ , ΜΑΛΤΑ , ΚΥΠΡΟ , ΤΣΕΧΙΑ ). ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΥΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ , ΚΑΘΕΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΓΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ . Η ΥΦΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΜΟΜΙΑΣ ΤΟ 2010 ΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΧΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ -0,5% , ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ -3% ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ . Η ΡΗΣΗ ΟΤΙ "ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ "ΘΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ . ΚΥΤΑΞΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2009 ΟΠΟΥ Η ΣΩΡΕΥΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ 3,5% ΜΕΧΡΙ ΤΩΝ ΣΕΠΤΕΒΡΙΟ 2009 , ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΝΩ ΤΟΥ 10% ( ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ 13,5% ) . ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΛΠΕ ( ΘΑ ΑΚΟΛΟΘΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ). ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ... 1.ΜΗΝ ΑΥΞΗΣΕΤΑΙ ΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ . 2.ΔΙΑΤΗΡΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ . ΔΩΣΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΑΙ , ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ . ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΗ ΣΤΗΝ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ; 3.- ΜΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΑ ΔΙΑΝΕΜΟΜΕΝΑ ΚΕΡΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ . ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ , ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ , ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ . ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΑΙ ΜΟΝΙΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΙΩΣΕΤΑΙ ΠΡΩΤΑ , ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ , ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΑΤΟΥΣ ΦΟΡΟΓΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ. 3.- ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΜΕ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ , ΤΑ ΟΠΟΙΑ Ο ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΕΙ Η ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΕΙ , ΟΠΩΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑ , ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΙΔ.ΣΧΟΛΕΙΑ . ΟΧΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ , ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ , ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΛΠ . 4.-ΡΙΞΤΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ . ΚΑΜΜΙΑ ΔΑΠΑΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΗ ΣΕ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ . Η ΣΥΝΗΘΕΙΑ , Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΕΣ . Θ.Κ.ΒΑΡΔΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΣ ΣΕΛΠΕ