• Σχόλιο του χρήστη 'Κ. Καρλής' | 22 Οκτωβρίου 2016, 21:49

    Διάταξη που φαίνεται να αποσκοπεί στην ταχεία εκδίκαση συσσωρευμένων παλαιών υποθέσεων. Αγνοεί όμως τις ανθρώπινες δυνατότητες των ανθρώπων που θα κληθούν να τις δικάσουν. Αποτελεί ομολογία αποτυχίας του συστήματος απονομής της διοικητικής δικαιοσύνης αφού υποθέσεις προ της 31.12.2012 δεν έχουν καν προσδιορισθεί. Αναλόγως του δικαστηρίου η σε πρώτο βαθμό συζήτηση προσδιορίζεται μετά 2 -6 έτη. Με την μεταφορά της αρμοδιότητας εκδίκασης σε πρόεδρο επιχειρείται να δοθεί μεγαλύτερο κύρος στην απόφαση. Αρκούν άραγε στα επί μέρους πρωτοδικεία οι πρόεδροι για να δικάσουν τόσες υποθέσεις; Αν και δεν φαίνεται δυνατό να εφαρμοσθεί στην πράξη η εφαρμογή μόνον σε χρηματικού αντικειμένου διαφορές (φορολογικές, τελωνειακές ή άλλες) εισάγει αδικαιολόγητη διάκριση με τις άλλες διαφορές, αν και οι περισσότερες μη χρηματικές ανήκουν στην αρμοδιότητα του τριμελούς. πρόσθετο ερώτημα: αρμοδιότητας μονομελούς κατά τον χρόνο που ασκήθηκαν ή όπως η αρμοδιότητα προσδιορίζεται με το παρόν σχέδιο; Οι περ. β' και γ' της παρ. 2 του άρθρου 6 του ΚΔΔ αρχικά αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 13 παρ. 1 του Ν. 3900/2010 και στην συνέχεια με το άρθρο 47 παρ.1 του Ν. 4055/2012. ποιες ακριβώς καταλαμβάνει;