• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ.' | 6 Ιουνίου 2017, 09:10

    Επειδή βλέπω ότι παραπέμπουν σε ιστορίες από διάφορα σάιτ, τόσο που να τις ποστάρουν είς διπλούν, να παραπέμψω κι εγώ σε μία από τον Independent: http://www.independent.co.uk/life-style/transgender-dad-gay-partner-first-biological-child-trystan-reese-biff-chaplow-oregon-a7767271.html?cmpid=facebook-post Και να ρωτήσω: Είναι θέμα ισονομίας να μένει έγκυος ένας …άνδρας; Για σκεφτείτε το καλύτερα: ένας άνδρας μπορεί να μείνει έγκυος; Μία γυναίκα που η «βούλησή» της είναι να είναι άνδρας πώς γίνεται να θέλει ταυτοχρόνως να είναι και γυναίκα, αφού μόνο ως γυναίκα μπορεί να είναι έγκυος; Και να ξαναρωτήσω τους εισηγητές και τους εμπνευστές τού νομοσχεδίου: Γι αυτές τις περιπτώσεις τι προβλέπετε/αι κυρίες και κύριοι; Όταν μία γυναίκα που η πολιτεία επισήμως αναγνωρίζει ως άνδρα (επειδή, τι να κάνουμε; έτσι το αντιλαμβάνεται βρε αδελφέ! να της χαλάσουμε το χατίρι;)-, γίνει μητέρα, ποιο όνομα θα συμπληρώσουν οι κρατικές υπηρεσίες στα έγγραφα αυτού του παιδιού πλάι στο «ΟΝΟΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ»; Έχετε κατά νου να υποχρεώσετε και τους γιατρούς τού ΕΟΠΥΥ να εκδίδουν παραπεμπτικά για αμνιοπαρακέντηση στον Γιάννη Χ., τον Γιώργο Ψ., τον Ναπολέοντα Β.,ή όπως αλλιώς έχετε γράψει στα χαρτιά μία γυναίκα που φόρεσε ανδρικά ρούχα, κουρεύτηκε, άφησε μούσι και έμεινε έγκυος; Και αφού αλλάζετε στα χαρτιά το φύλο της, αιτιολογώντας το: «ώστε αυτό να αντιστοιχεί στη βούληση, […] και στην εξωτερική του εικόνα» ισχυρίζεστε μήπως ότι η βούληση των ανδρών είναι να μένουν έγκυΕς; και ότι η εξωτερική τους εικόνα είναι μία έγκυος με ανδρικό κούρεμα, ανδρικά ρούχα και γενειάδα;