• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Μπονατάκης' | 8 Ιουνίου 2017, 14:31

    Πιστεύω καταρχάς και εύχομαι πολλά από τα έμφυλα στερεότυπα που υπάρχουν, είτε να σχετικοποιηθούν είτε και να αποδομηθούν! Η ύπαρξη ωστόσο παρόμοιων νοσηρών στερεοτύπων σε μία κοινωνία δεν δικαιολογεί το να χρησιμοποιούνται αυτά, ώστε να προπαγανδίζεται η ύπαρξη δήθεν ...τρίτου φύλου ή και η δυνατότητα υιοθεσίας ενός παιδιού από ομοφυλόφιλο ζευγάρι. Ο προβληματισμός λοιπόν αναφορικά με την υπουργική εγκύκλιο εστιάζεται στην εντός της δημόσιας ζωής και εκπαιδεύσεως, ισοπέδωση κάθε διαχωριστικής γραμμής ή ιδιαιτερότητας ανάμεσα στα 2 φύλα –έως και συγχύσεως αυτών. Πχ. πολύ χαρακτηριστικά, ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας κ. Κουράκης τον Ιούνιο του 2015 στο φεστιβάλ υπερηφάνειας των ομοφυλοφίλων στην Θεσσαλονίκη, είχε δηλώσει με αφοπλιστική ειλικρίνεια ότι: «Οφείλουμε να εφαρμόσουμε την αγωγή στην εκπαίδευση πάνω στη διαφορετικότητα.Πρέπει να μάθουν τα παιδιά της χώρας οτι η διαφορετικότητα είναι πλούτος»! Το ζήτημα άρα έχει ποικίλες προεκτάσεις και συνέπειες στην παιδεία, την κοινωνία κτλ και μάλιστα, τη στιγμή που η ίδια η Πολιτεία επιχειρεί να κατηχήσει τη νέα γενιά ( μη σεβόμενη την ελευθερία συνείδησης και τις κοινωνικές, φιλοσοφικές και θρησκευτικές αντιλήψεις των γονιών), στην απολύτως αμφισβητούμενη «ιδεολογία των φύλων». Παραβιάζεται έτσι σαφώς και η επικυρωθείσα υπό της Ελλάδος Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου κατά την οποία (ΕΣΔΑ, αρθ. 9) «Ουδείς δύναται να στερηθή του δικαιώματος όπως εκπαιδευθή. Παν Κράτος εν τη ασκήσει των αναλαμβανομένων υπ' αυτού καθηκόντων επί του πεδίου της μορφώσεως και της εκπαιδεύσεως θα σέβεται το δικαίωμα των γονέων όπως εξασφαλίζωσι την μόρφωσιν και εκπαίδευσιν ταύτην συμφώνως προς τας ιδίας αυτών θρησκευτικάς και φιλοσοφικάς πεποιθήσεις». Επίσης, το ατομικό δικαίωμα, αφ’ ενός δεν πρέπει να μετατρέπεται σε αυθαίρετο δικαιωματισμό υπονομεύοντας τις ελευθερίες ή τα δικαιώματα των υπολοίπων και θεμελιώδεις ηθικές αξίες (Χρηστά Ήθη, Συντ. 5, 1/Αστ. Κωδ. 178/281)• αφ’ ετέρου είναι άτοπο και επικίνδυνο να αναβιβάζεται απροϋπόθετα σε θεσμό! Η διαπαιδαγώγηση δε των παιδιών πάνω στα ζητήματα ανάπτυξης της ταυτότητας του φύλου τους συμπεριλαμβανομένης της σεξουαλικότητας, δεν μπορεί τελικά να αποσυνδέεται από τη φυσιολογία και την οντολογία του ανθρώπου, ούτε να αγνοεί την πρόδηλη επιστημονική (βιολογική και ανατομική) πραγματικότητα η οποία ...‶φωνάζει″ περί της ορθής χρήσεως των ανθρωπίνων οργάνων. Με τέτοιες λοιπόν μεθοδεύσεις και μεθοδολογία και ψυχοπειραματισμούς, δεν αποδομούνται απλά κάποια στερεότυπα, αλλά ο όλος άνθρωπος (!)• η οικογένεια, η ίδια η κοινωνία.