• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Αθανασόπουλος' | 12 Ιουνίου 2017, 12:58

    Δεν μου φαίνεται οτι είναι αρκετά σοβαρή η αντιμετώπιση. Πού είναι η αιτιολογική έκθεση; Στην ιστοσελίδα της αστυνομίας βρήκα λιγοστά στατιστικά τα οποία δεν συμφωνούν μεταξύ τους: http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=70427&Itemid=86&lang= Για το έτος 2016, το υπολογιστικό φύλλο "Ανάλυση θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων" αναφέρει οτι ελέγθηκαν 1.961.080 άτομα με ποσοστό μεθυσμένων 2,9%, δηλαδή βρέθηκαν 56800 μεθυσμενοι. Αλλά ο "Πίνακας επικίνδυνων παραβάσεων" αναφέρει οτι βεβαιώθηκαν μόνο 33192 παραβάσεις μέθης. Στους υπόλοιπους 23700 μεθυσμένους οδηγούς που ελέγθηκαν γιατί δεν βεβαιώθηκε η παράβαση; Για τη σοβαρότερη εφαρμογή του Κ.Ο.Κ. και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, θα ήθελα να δω στην ιστοσελίδα της τροχαίας αλλά και σε αιτιολογική έκθεση οποιαδήποτε σχετικής τροποποίησης νόμου, σοβαρότερα στατιστικά, όπως: - ποσοστό τροχαίων θανάτων με εμπλεκόμενο μεθυσμένο οδηγό. Στην ιστοσελίδα της τροχαίας δεν αναφέρεται καν η μέθη ως αίτιο. - ποσοστό τροχαίων θανάτων όπου υπήρξε εγκατάλειψη θύματος - λεπτομερή στατιστικά για τις βεβαιωθέντες κλήσεις από κάθε είδος (ο πίνακας της τροχαίας δεν αναφέρει την παραβίαση STOP). Να συμπεριλαμβάνονται όλες οι κλήσεις στάθμευσης συνολικά από τροχαία και από τμήματα δημοτικής αστυνομίας. Θα ήθελα επίσης να δω πώς συγκρίνονται αυτά τα στατιστικά με άλλες χώρες. Συχνά διαβάζουμε ειδήσεις για εγκατάλειψη πεζού ή ποδηλάτη από τον οδηγό που τους χτύπησε. Δεδομένου οτι η πρόληψη είναι πολύ πιο αποτελεσματική από την αυστηροποίηση της ποινής, θα ήθελα να δω περισσότερα μέτρα πρόληψης, ελέγχων, καμπάνιες ενημέρωσης, κ.λ.π. Οι προτεινόμενες τροποποιήσεις αφορούν μόνο την (επιεική) τιμωρία μετά από θάνατο θύματος.