• Παραγρ. 1: Η τηλεφωνική επικοινωνία είναι ένα παράθυρο στην ασφυξία του εγκλεισμού. Η επιλογή του συνομιλητή εξαρτάται από την ανάγκη της στιγμής, τη φόρτιση του κρατουμένου. Ως εκ τούτου ο περιορισμός των δυνητικών συνομιλητών από προκατατεθειμένη λίστα πρέπει να καταργηθεί. Επίσης να πολλαπλασιαστεί ο αριθμός τηλεφώνων για να αποφεύγονται οι εντάσεις μεταξύ των εγκλείστων, να τοποθετηθούν τηλέφωνα στους θαλάμους. Να επιτραπούν κινητά τηλέφωνα - η άρνηση μιας επικοινωνιακής τεχνολογίας διευκολύνει το εμπόριό της στο εσωτερικό της φυλακής. Παραγρ. 5: Μέριμνα ώσστε οι άποροι να λαμβάνουν τουλάχιστον μία κάρτα/μήνα. Παραγρ. 7: Προβλήματα που ανακύπτουν να επιλύονται το αργότερο εντός 2 ημερών. Παραγρ. 8: Η χρήση του εικονοτηλέφωνου (αναφέρεται ως τηλεδιάσκεψη εδώ) να προγραμματίζεται σε εβδομαδιαία βάση από τον διευθυντή και την κοινωνική λειτουργό (δεν νοείται ημερήσιος προγραμματισμός, και εμπλοκή του αρχιφύλακα). Τα τεχνικά/ επικοινωνιακά χαρακτηριστικά του μέσου αξιοποιούνται μέσω διαφορετικής προσέγγισης από αυτή του παρόντος Κώδικα πχ:Ο δυνητικός χρόνος λειτουργίας εικονοτηλεφώνων να είναι 7 ώρες, να χρησιμοποιούνται γι' αυτό τον σκοπό τουλάχιστον 3 συσκευές και ο χρόνος επικοινωνίας να είναι 20 λεπτά, ενώ κάθε κρατούμενος πρέπει να ξέρει το εβδομαδιαίο ή 15ημερο πρόγραμμά του ώστε να έχει ενημερώσει τον συνομιλητή του προκειμένου να είναι διαθέσιμος σε ανάλογη συσκευή.