• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΝΩΣΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ' | 14 Απριλίου 2019, 00:38

    ΑΝΑΦΟΡΙΚΆ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 69 Α Στην παράγραφο 3 όπου γίνεται αναφορά για «υποχρεωτική θεραπεία και ψυχιατρική παρακολούθηση» πρέπει να προσδιοριστούν με σαφήνεια οι διαδικασίες εφαρμογής της υποχρεωτικής θεραπείας και παρακολούθησης ή να δοθεί νομοθετική εξουσιοδότηση για την έκδοση σχετικής Υπουργικής απόφασης που να ρυθμίζει τα ζητήματα αυτά. Στην παράγραφο 4 είναι ορθότερο να προσδιοριστεί συγκεκριμένο χρονικό διάστημα προ της δικασίμου για την πραγματοποίηση της δεύτερης πραγματογνωμοσύνης. Επίσης πρέπει να προσδιοριστούν οι επιστήμονες υγείας (ψυχίατροι και επαγγελματίες ψυχικής υγείας- και Νοσηλευτές- με εξειδίκευση στην ψυχιατροδικαστική) που θα πραγματοποιούν τις πραγματογνωμοσύνες και το χρονικό διάστημα που απαιτείται η παρακολούθηση του ασθενούς προκειμένου να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα, δεδομένου ότι η επιλογή του κατάλληλου θεραπευτικού μέτρου έχει τεράστια σημασία, τόσο από θεραπευτικής απόψεως όσο και από απόψεως εξασφάλισης ασφαλών συνθηκών νοσηλείας των ασθενών και εργασίας του απασχολούμενου στις αναφερόμενες δομές προσωπικό, που επιβάλλεται από την Νομοθεσία (άρθρο 21 παρ. 3 Συντάγματος, άρθρο 44 ΥΚ, Ν. 3850/2010) και έχει τεθεί σε σοβαρή διακινδύνευση τα τελευταία έτη. ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 70 Α΄ Στην πρώτη παράγραφο προτείνουμε την αντικατάσταση του όρου «Διεύθυνση της μονάδας» από την έννοια «Διοίκηση» με προσαρμογή στην ειδική νομοθεσία που διέπει τα δημόσια θεραπευτήρια, τις μονάδες και δομές τους. Επίσης εισηγούμαστε την εισαγωγή στη διαδικασία σταδίου προηγούμενης υποβολής προς τη Διοίκηση εμπεριστατωμένων εισηγήσεων των θεράποντων ιατρών και Νοσηλευτών του τμήματος, της μονάδας ή της δομής. Στη δεύτερη παράγραφο προτείνουμε την προσθήκη: «εισήγηση του θεράποντος ιατρού και της θεραπευτικής ομάδας»