• Σχόλιο του χρήστη 'Γρηγόριος Αποστόλου' | 10 Μαρτίου 2020, 08:43

    Δεν είναι ορθή ρύθμιση, γιατί στις ακυρωτικές διαφορές, ούτως ή αλλως ο διαχωρισμός δικογράφου προβλεπόταν και σήμερα και μάλιστα στη πράξη γινόταν σπάνια. Αν πρέπει να μπεί όριο γιατί δεν μπαίνει κατ' αναλογία του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας ο αριθμός πενήντα (50) προσφευγόντων, αλλά εισάγεται νέα ειδική ρύθμιση των 20 χωρίς ειδική αιτιολογία για τον αριθμό; Μάλιστα στον Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας που αφορά διαφορές ουσίας, οι 50 προσφεύγοντες αφορούν πολύ πιο σύνθετα ζητήματα και υπολογισμούς εξ' εξατομικευμένους, που αντίστοιχα δεν ευρίσκονται σε διαφορές ακυρωτικές που αφορά η εν λόγω προτεινόμενη ρύθμιση, οι οποίες ως γνωστών αφορούν έλεγχο νομιμότητας και όχι ουσίας. Ως εκ τούτου, καθίσταται εκτός αναγκαιότητας αλλά και προσφορότητας ο εν λόγω περιορισμός που προτείνεται, ιδίως ειδομένου ως προς τις ανάλογες ρυθμίσεις του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας, οι οποίες αφορούν πολύ πιο σύνθετα και εξατομικευμένα ζητήματα και έχουν το υπερδιπλάσιο όριο προσφευγόντων, 50 ανά δικόγραφο.