• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΙΧΑΗΛ ΔΡΑΚΙΟΥ-ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Π.Ε.ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ' | 9 Ιανουαρίου 2021, 14:22

    1.Όταν στο σχέδιο του νέου Κώδικα Δικαστικών Υπαλλήλων υπάρχουν τα άρθρα 123 (Υπηρεσιακή εκπαίδευση), 124 (Εισαγωγική εκπαίδευση), 125 (Μετεκπαίδευση και επιμόρφωση) και 126 (Μεταπτυχιακή εκπαίδευση), διακρίνεται η σημασία που δίνει η πολιτεία στην γνώση, στην κατάρτιση και στην επιμόρφωση των Υπαλλήλων προκειμένου η δημόσια διοίκηση να γίνει ακόμα ποιο σύγχρονη και αποτελεσματική, θεωρώ πως, την προσπάθεια που έχουν κάνει και κάνουν οι Δικαστικοί Υπάλληλοι προκειμένου να αποκτήσουν προσόντα συναφή με το αντικείμενό τους (π.χ. ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΎΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ), ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ στα προσόντα των υποψηφίων προϊσταμένων τμημάτων. Έτσι, ενώ στο άρθρο 138(Βαθμολογική εξέλιξη), παρ.3.(Σε περίπτωση κατοχής περισσότερων του ενός μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, ο χρόνος που απαιτείται για τη βαθμολογική εξέλιξη μειώνεται κατά ένα (1) έτος για κάθε τίτλο πέραν του ενός) και στο άρθρο 144 (Κριτήρια επιλογής), παρ 1 ( 1. Τυπικά εκπαιδευτικά προσόντα:Δεύτερο πτυχίο Πανεπιστημίου: 8 μόρια. Εάν το πτυχίο είναι συναφές με το αντικείμενο της Υπηρεσίας: 10 μόρια.), παραταύτα στο ίδιο άρθρο 144 ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΣΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ Η ΚΑΤΟΧΗ 2ου ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΘΟΥΝ!! Άρα θα πρέπει να προβλεφθεί μοριοδότηση του 2ου Μεταπτυχιακού. 2. Πρέπει να τροποποιηθεί η διάταξη για το ύψος της μοριοδότηση στο άρθρο 144, των σεμιναρίων (100 μόρια) και της δομημένης συνέντευξης (200 μόρια), διότι υποβαθμίζει υπέρμετρα τους τίτλους σπουδών.( διδακτορικό 45, μεταπτυχιακό 15, δεύτερο πτυχίο 10 κλπ). 3.Δεν βλέπω τον λόγω υπό όρους να μην ενταχθεί το υπαλληλικό προσωπικό στο Νόμο της Κινητικότητας, η τουλάχιστον στο άρθρο 156 (Μετάταξη) να υπάρχει πρόβλεψη για κάποιον που θέλει να μεταταχθεί σε άλλο Υπουργείο, πέρα από το Δικαιοσύνης. 4. Στο Άρθρο 109 (Δικαίωμα επανόδου στην Υπηρεσία) θεωρώ πως είναι μεγάλο το διάστημα (1) έτους από την λήξη της θητείας ενός εκλεγμένου, δεδομένου ότι δεν θα έχει οικονομικούς πόρους για αυτό το διάστημα. 5.το συγκεκριμένο Άρθρο 155 (Απόσπαση): Δεν επιτρέπεται η απόσπαση ή διάθεση του ίδιου δικαστικού υπαλλήλου σε γραφείο άλλου μέλους της Κυβέρνησης, υφυπουργού, βουλευτή ή ευρωβουλευτή, πριν από τη συμπλήρωση μιας βουλευτικής περιόδου από την επιστροφή του στην υπηρεσία όπου υπηρετεί, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ. Στα πλαίσια της Ισονομίας και της Ελευθερίας ο Υπάλληλος αλλά και ο Βουλευτής πρέπει να είναι ελεύθεροι από τέτοιου είδους ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ! Με εκτίμηση!