• Σχόλιο του χρήστη 'Χριστίνα' | 11 Ιανουαρίου 2021, 18:40

    Το ότι θα εξετάζονται οι υποψήφιοι προϊστάμενοι σε γλώσσα και κατανόηση κειμένου είναι πρωτοφανές. Σε κανέναν άλλο κλάδο δεν προβλέπεται τέτοια εξέταση. Αυτή και αν είν' η πλήρης απαξίωση των δικαστικών υπαλλήλων. Υποτιμά όλες τις κατηγορίες, είτε είναι ΠΕ, ΤΕ ή ΔΕ. Ο νομοθέτης δηλαδή πιστεύει ότι ούτε την ελληνική γλώσσα δεν κατέχουν οι δικαστικοί υπάλληλοι. Ότι δεν είναι σε θέση να καταλάβουν και να αποδώσουν ένα κείμενο! Και, επομένως, πρέπει να εξεταστούν σε αυτά τα πεδία και να αποδείξουν τις γνώσεις/ικανότητές τους. Αλλά και το γεγονός ότι ένα σεμινάριο του ΕΚΔΔΑ αναδεικνύεται σημαντικότερο από το άθροισμα τριών βασικών πτυχιών δείχνει επίσης πολλά για το πώς βλέπει ο νομοθέτης τους δικαστικούς υπαλλήλους. Τι γνώσεις, ικανότητες και στάσεις μπορεί πια ένα σεμινάριο να επιτύχει σε επίπεδο διδακτικών στόχων, ώστε να δίνει 100 μόρια; Η επι+μόρφωση έρχεται μετά τη μόρφωση για να συμπληρώσει/επικαιροποιήσει αποκτηθείσες γνώσεις. Πώς γίνεται να μοριοδοτείται η επιμόρφωση και όχι η μόρφωση; Εν τέλει, για ποιο λόγο δεν χρησιμοποιείται ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας στο θέμα των κρίσεων, αλλά και σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τους δικαστικούς υπαλλήλους; Η πλειοψηφία ζητά άμεση εναρμόνιση με τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα. Ως κλάδος δεν χρειαζόμαστε μαθητευόμενους μάγους για να εισάγουν αμφιβόλου αποτελεσματικότητας καινοτομίες. Κρίσεις, μεταθέσεις, μετατάξεις, άδειες κλπ όπως και στο υπόλοιπο δημόσιο! Δημόσιοι υπάλληλοι είμαστε όλοι, που πληρωνόμαστε με το ίδιο μισθολόγιο. Γιατί να διαφέρουμε σε κρίσεις, δικαίωμα μετάταξης κλπ;;;