• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ' | 18 Ιανουαρίου 2021, 07:32

    Ενώ υπάρχει η αναγνώριση προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα μόνο κατά την διαδικασία επιλογής προϊσταμένων με δυο μόρια ανά έτος (άρθρο 144), δεν προβλέπεται η μισθολογική και βαθμολογική αναγνώριση σε κάποιο άλλο άρθρο του νομοσχεδίου. Επομένως έχουμε αντικρουόμενες διατάξεις σύμφωνα με τις οποίες: Α) στον υπό επεξεργασία Κώδικα Δικαστικών Υπαλλήλων δεν αναγνωρίζεται μισθολογικά και βαθμολογικά η συναφής με το αντικείμενο εργασίας των εργαζομένων προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα, λειτουργώντας έτσι ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΑ για τους ενδιαφερόμενους που εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα και σκοπεύουν να συνεχίσουν την σταδιοδρομία τους στο δημόσιο και ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ για τους εν ενεργεία δικαστικούς υπάλληλους οι οποίοι αναγνωρίζουν στο σύνολο την προϋπηρεσία τους στο δημόσιο τομέα ακόμα και όταν δεν είναι συναφής με το αντικείμενο απασχόλησής τους, η έχει αποκτηθεί σε κατώτερη εκπαιδευτική κατηγορία, μη προάγοντας υγιή ανταγωνισμό μεταξύ του συνόλου των εργαζομένων της χώρας και Β) νόμιμες διαγωνιστικές διαδικασίες μέσω ΑΣΕΠ, όπου το δημόσιο κατά το παρελθόν και στο μέλλον θα προκύπτει όλο και περισσότερο, ζητά προσωπικό με εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία που αποκτήθηκε στον ιδιωτικό τομέα, με αντίστοιχη προσμέτρηση με μόρια (ΚΙΝΗΤΡΟ) της συναφούς προϋπηρεσίας κατά την πρόσληψη, και με υποχρεωτική την διετία. Πλην όμως δεν υπάρχει η δυνατότητα μισθολογικής και βαθμολογικής ανταμοιβής (ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΟ) στον υπό επεξεργασία Κώδικα Δικαστικών Υπαλλήλων. Συνεπώς ο υπό κατάρτιση Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων αντίκειται στην αρχή της ισότητας και τις ειδικότερες αρχές που απορρέουν απ’ αυτήν και στην αρχή της αξιοκρατίας ενώ δεν συνεισφέρει στον εκσυγχρονισμό των δημόσιων υπηρεσιών δημιουργώντας αρκετές φορές και αντιπαλότητες μεταξύ των εργαζομένων.