• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΣ' | 21 Ιανουαρίου 2021, 16:04

    ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ Θεωρώ ότι στο σύνολό του ο εν λόγω Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων (ΚΔΥ) είναι ένα κακόγουστο κολάζ άρθρων τύπου HOT ROD συναρμογής. Κλειστός κώδικας μέσα στον ΚΔΥ δεν έχει καμία θέση όπως άλλωστε έχουν τονίσει και επιχειρηματολογήσει σχεδόν το σύνολο των συμμετεχόντων στη διαβούλευση. Νομίζω ότι και τα θεσμικά εν μέρει και συνδικαλιστικά όργανα την ίδια άποψη έχουν. ΑΝΟΥΣΙΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΔΥ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΕ ΘΕΣΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ (π.χ. ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ τουλάχιστον στο ποσοστό που προβλεπότανε πριν το 2011 οπότε και καταργήθηκε) Επειδή ο Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας είναι αρκετά χρόνια δοκιμασμένος (αν και έχει από την εφαρμογή του 50 τροποποιήσεις) καλό θα ήταν ο ΚΔΥ όσον αφορά το πειθαρχικό δίκαιο, το σύστημα αξιολόγησης και οι κρίσεις των προϊσταμένων να εναρμονιστούν με τον ανωτέρω κώδικα. Καλές είναι οι εξετάσεις στον ΑΣΕΠ, τα σεμινάρια των μελλοντικών προϊσταμένων αλλά στην πράξη δεν θα εφαρμοστεί τίποτα. Να ενισχυθούν για θέσεις προϊσταμένων οι καταρτισμένοι υπάλληλοι με γνώσεις και πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, μεταδιδακτορικά, γλώσσες, σεμινάρια κλπ. Να αποτυπωθεί ξεκάθαρα η συνεχής και υποχρεωτική επιμόρφωση των Δικαστικών υπαλλήλων Η τριετής μισθολογική ωρίμανση των ΔΕ να γίνει διετής. Καλώς μένουμε εκτός κινητικότητας διότι με την κινητικότητα θα πρέπει να υπάρχει πλήρωση θέσεων στην εκάστοτε Γραμματεία και κλάδο σε ποσοστό 65% το οποίο θα είναι απαγορευτικό για οποιαδήποτε μετακίνηση ή μετάθεση. Να ενισχυθεί η ανεξαρτησία της Γραμματείας και του Προϊσταμένου της διότι οι Δικαστικοί Υπάλληλοι βρίσκονται εκεί συνεχώς και αδιάλειπτα ενώ οι Δικαστικοί λειτουργοί τις περισσότερες φορές είναι απόντες και περαστικοί. ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ Άρθρο 11 παρ. 2: ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ Θα πρέπει να υπάρχει η διακριτή ευχέρεια της Διοίκησης εναλλακτικών τρόπων πρόσληψης προσωπικού όπως είναι η επιλογή με μόρια ή σειρά προτεραιότητας όπως άλλωστε προβλέπεται και στον νέο νόμο του ΑΣΕΠ που ψηφίστηκε. Άλλωστε οι γραπτές εξετάσεις είναι χρονοβόρες και δαπανηρές (όχι ότι δεν θα πρέπει να γίνουν και γραπτές εξετάσεις αλλά στην πράξη δεν θα γίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα όπως επιβάλλεται και είναι υποχρεωμένη η διοίκηση να το πράξει).